گفته می‎شود نسل بعدی اپل‎واچ از شبکه تلفن همراه پشتیبانی خواهدکرد

یکی از بزرگترین شکایاتی که در رابطه با اپل‎واچ که به تازگی یک‎سالگی خود را جشن گرفت وجود دارد این است که این دستگاه به دنبال دور بودن از آیفون شما بسیار مفید نیست. شما می‎توانید با استفاده از شبکه‎ی وای‎فای میزان دویدن خود به همراه یک‎سری موارد دیگر را دنبال کنید، ولی این دستگاه […]

یکی از بزرگترین شکایاتی که در رابطه با اپل‎واچ که به تازگی یک‎سالگی خود را جشن گرفت وجود دارد این است که این دستگاه به دنبال دور بودن از آیفون شما بسیار مفید نیست. شما می‎توانید با استفاده از شبکه‎ی وای‎فای میزان دویدن خود به همراه یک‎سری موارد دیگر را دنبال کنید، ولی این دستگاه فراتر از این قادر به انجام کاری بدون نیاز به برقراری ارتباط با آیفون نیست. ولی، گفته می‎شود که تمامی این‎‎ها در نسل بعدی این ساعت هوشمند تغییر داده خواهد شد. منابع خبری مجله‎ی وال‎استریت شنیده‎اند که نسل دوم اپل‎واچ باید علاوه بر این‎ که دارای یک پردازنده‎ی سریع‎تر باشد، دسترسی به شبکه‎ی تلفن همراه را نیز خواهد داشت. اشاره‎ای به نحوه‎‎ی عمل این قضیه نشده است، ولی احتمال این وجود دارد که این دستگاه همانند با یکی از ساعت‎های هوشمند فعلی که قابلیت نصب سیمکارت دارند، باشد: یعنی شما می‎توانید گوشی خود را در خانه بگذارید و در همین حال نوتیفیکیشن‎ها را دریافت و اپلیکیشن‎ها را اجرا کنید. احتمال این وجود دارد که شما همچنان در بعضی از جاها به آیفون خود نیاز داشته باشید (برای نصب اپلیکیشن‎ها و دریافت به‎ روز‎رسانی‎ها)، ولی مقدار آن به اندازه‎ی اپل‎واچ فعلی نخواهد بود.

نیازی به گفتن نیست که اپل در حال حاضر هیچ‎چیزی را تایید نکرده است، اما شواهد گواهی برای این هستند که پشتیبانی از شبکه‎ی تلفن همراه باید قسمتی از آینده‎ی دستگاه پوشیدنی این شرکت باشند. اپل همین اواخر اجبار کرده است که تمامی اپلیکیشن‎های ساعت این شرکت باید بومی باشند، در عوض اینکه اکستنشنی از اپلیکیشن‎های آیفون به شمار روند. با آنکه چنین چیزی تا حدی برای بالا بردن سطح تجربه‎ی کاربری لازم است (اپلیکیشن‎های بومی سریع‎تر هستند)، ولی هم‎چنین راه را برای دورانی باز می‎کند که در آن هر اپلیکیشن به صورت مستقل اجرا خواهد شد. اگر بتوان گفت چنین خبری صحت دارد، تنها سوالات بزرگی که مطرح می‎شوند عبارتند چه زمانی این ساعت به بازار می‎آید و قیمت آن نسبت به مدل‎های فعلی چقدر گران‎تر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال