تغییرات طراحی اپل واچ سری ۱۰؛ صفحه نمایش بزرگتر همراه با بدنه نازک‌تر

احتمالاً اپل واچ سری ۱۰ با ظاهر متفاوت و یک نمایشگر بزرگتر به همراه بدنه نازک در عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برای ساعت‌های هوشمند نسل جدید خود تغییرات نسبتاً بزرگی را در نظر گرفته است. آنچه توسط بلومبرگ به عنوان تغییر و تحول اپل واچ ۲۰۲۴ منتشر […]

احتمالاً اپل واچ سری ۱۰ با ظاهر متفاوت و یک نمایشگر بزرگتر به همراه بدنه نازک در عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برای ساعت‌های هوشمند نسل جدید خود تغییرات نسبتاً بزرگی را در نظر گرفته است. آنچه توسط بلومبرگ به عنوان تغییر و تحول اپل واچ ۲۰۲۴ منتشر شد نشان می دهد شاهد صفحه نمایش بزرگتر طراحی نازک‌تر و عملکرد سریع‌تر خواهیم بود. البته ارائه قابلیت‌های سلامتی جدید در این ساعت با مشکلاتی همراه بوده است. گزارش جدید مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ نشان می‌دهد دو مدل اپل واچ سری جدید شامل صفحه نمایش بزرگ‌تر و عملکرد بهتر خواهند بود. در این گزارش نشان داده شده است که اندازه نمایشگر این دو مدل به بزرگی صفحه نمایش اپل واچ اولترا است.

طبق گزارش جدید مارک گرمن طرح‌های شماتیکی مربوط به ساعت جدید اپل با آنچه که پیش از این فاش شده بود کاملاً مطابقت دارد. همچنین گزارش های جدید نشان می‌دهد نسخه بزرگتر اپل واچ شامل یک صفحه نمایش ۲ اینچی است که نسبت به صفحه نمایش اپل واچ اولترا با ۱.۹۳ اینچ بزرگتر است. اپل واچ سری جدید نازک‌تر بوده و طراحی آن ممکن است چندان تفاوتی نکرده باشد. اپل احتمالاً در اپل واچ سری ۱۰ و اپل واچ اولترا ۳ از پردازنده‌های قوی‌تری استفاده کرده است. در صورت صحت این اطلاعات امکان استفاده از برخی ابزارهای هوش مصنوعی در آینده در این ساعت‌ها فراهم خواهد شد. البته گرمن در این گزارش اعلام کرد اپل هیچ برنامه‌ای برای عرضه قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی روی ساعت‌های هوشمند جدید خود ندارد.

پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر ویژگی نظارت بر فشار خون و آپنه خواب و اضافه شدن آن به ساعت‌های جدید منتشر شده بود. اما گزارش جدید بلومبرگ نشان می‌دهد اپل با مشکلات جدی در زمینه ارائه این ویژگی‌ها در ساعت جدید خود مواجه شده است. به نظر می‌رسد ارائه فناوری فشار خون نتوانسته در طول آزمایش‌ها به شکل قابل اعتماد ظاهر شود. بنابراین ممکن است مشکلات ایجاد شده اپل را وادار کند تا انتشار این قابلیت را به تعویق بیندازد.