قرار نیست اپل واچ سری ۱۰ با تغییرات بزرگ معرفی شود

طبق گزارش‌های منتشر شده اپل هیچ تغییری در طراحی اپل واچ سری ۱۰ انجام نداده و احتمالاً طراحی فعلی همچنان برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌ها نشان می‌دهد اپل واچ سری ۱۰ برخلاف انتظار کاربران هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی نخواهد داشت و […]

طبق گزارش‌های منتشر شده اپل هیچ تغییری در طراحی اپل واچ سری ۱۰ انجام نداده و احتمالاً طراحی فعلی همچنان برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌ها نشان می‌دهد اپل واچ سری ۱۰ برخلاف انتظار کاربران هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی نخواهد داشت و طراحی فعلی آن همچنان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیش از این خبرهای غیر رسمی و تایید نشده در مورد طراحی جدید مربوط به ساعت هوشمند آینده اپل به نام اپل واچ X منتشر شده بود. بسیاری از کاربران انتظار داشتند سری ۱۰ این ساعت‌ها با طراحی جدید معرفی شوند. گزارش‌های اخیر از این موضوع حکایت دارند که انتظارات این کاربران برآورده نخواهد شد و اپل واچ سری ۱۰ تغییرات عمده‌ای به خود نمی‌بیند.

طبق گزارش بلومبرگ که در سال گذشته میلادی منتشر شده بود واچ X بزرگترین باز طراحی را در بین ساعت‌های اپل تا به امروز داشته است. خبرهای غیر رسمی بسیاری نیز به طراحی جدید و نازک‌تر شدن این محصول همراه با سیستم بند مغناطیسی جدید اشاره داشتند که در برخی موارد احتمال عدم سازگاری با بندهای فعلی نیز وجود داشته است.

با همه موارد گفته شده طرح‌های اخیر که به اپل واچ سری ۱۰ نسبت داده شده نشان می‌دهد طراحی نسل بعدی این ساعت‌ها نمی‌تواند چندان انقلابی به نظر برسد. زیرا کاملاً مشابه مدل‌های فعلی اپل واچ بوده و تنها اندازه بزرگتر آن می‌تواند تفاوت مشهودی بین این دو نسل ایجاد کند.

مینگ چیکو به عنوان تحلیلگر شناخته شده بازار محصولات اپل پیش از این به عدم طراحی جدید برای این ساعت‌ها اشاره کرده بود. اندازه سری جدید ساعت‌ها تنها از ۴۱ میلیمتر به ۴۴ میلی‌متر و از ۴۵ به ۴۹ میلیمتر افزایش پیدا می‌کند. این نخستین باری نیست که شایعات در مورد اپل واچ صحت نداشته و اشتباه از آب در می‌آید. زیرا پیش از این در مورد اپل واچ سری ۷ به طراحی لبه‌های تخت اشاره شده بود اما این سری از ساعت‌ها همچنان مشابه مدل‌های قبلی خود عرضه شد.