تولید اپل‌واچ 3 در سه‌ماهه سوم سال 2017 میلادی آغاز می‌شود

بر اساس گزارشی جدید، نسل بعدی ساعت اپل تا سه ماهه‌ی سوم سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این ساعت توسط شرکت کوانتا که تولید کننده‌ی دو نسل قبلی ساعت‌های هوشمند نیز بوده است، ساخته می‌شود. بر اساس گفته‌ی رسانه‌ی چینیِ “اخبار اقتصادی روز” (EDN)، تمرکز این دو شرکت بر روی ارتقاء عملکرد […]

بر اساس گزارشی جدید، نسل بعدی ساعت اپل تا سه ماهه‌ی سوم سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این ساعت توسط شرکت کوانتا که تولید کننده‌ی دو نسل قبلی ساعت‌های هوشمند نیز بوده است، ساخته می‌شود. بر اساس گفته‌ی رسانه‌ی چینیِ “اخبار اقتصادی روز” (EDN)، تمرکز این دو شرکت بر روی ارتقاء عملکرد و عمر باطری خواهد بود.  در سری دوم ساعت‌های اپل، مشکل عملکرد به چشم می آمد پس کاملا منطقی است که اپل تمرکز خود را بر روی این مسئله بگذارد. عمر باطری در سری‌های قبلی مناسب و کافی بود البته به شرط اینکه هر شب یادتان بماند ساعت هوشمند خود را شارژ کنید. به طور کلی، این زمینه نیز جای برای پیشرفت دارد.

یکی از زمینه‌های دیگری که انتظار پیشرفت در آن وجود دارد، طراحی است چرا که ساعت اپل با ظاهر کنونی خود چندان برای همه‌گان جذاب نیست. با این وجود به نقل از EDN، ناظران بازار به ایجاد هیچگونه تغییر ظاهری در این دستگاه اشاره نکرده اند.

علیرغم رشد آهسته‌ی صنعت ساعت‌های هوشمند، شرکت اپل در سال 2016 تعداد 7.5 میلیون ساعت را به فروش رساند. بنابراین،  کاملا منطقی است که این شرکت واقع در شهر کوپرتینو به دنبال عرضه‌ی ساعت‌های بیشتری در سال 2017 باشد. با این حال، تا زمانی که این خبر رسما تایید نشود،  نمی توان با اطمینان از تولید یا زمان تولید نسل بعدی ساعت اپل صحبت کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال