مشکلات اپل واچ سری ۳ برای کاربران سیستم عامل WatchOS 7

به نظر می رسد صاحبان اپل واچ سری ۳ با مشکلات بسیاری در مورد سیستم عامل WatchOS 7 دست و پنجه نرم می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی اپل علاوه بر گوشی های آیفون، گجت های پوشیدنی محبوب مانند ساعت های هوشمند را نیز روانه بازار می‌کند. اما به نظر […]

به نظر می رسد صاحبان اپل واچ سری ۳ با مشکلات بسیاری در مورد سیستم عامل WatchOS 7 دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی اپل علاوه بر گوشی های آیفون، گجت های پوشیدنی محبوب مانند ساعت های هوشمند را نیز روانه بازار می‌کند. اما به نظر می رسد برخی باگ های موجود در سیستم عامل اپل واچ سری ۳ مشکلات فراوانی را برای کاربران این گجت فراهم کرده است.

سیستم عامل WatchOS 7 یک سیستم عامل جدید است که هفته گذشته توسط اپل معرفی شده و توسط آن قابلیت های جدیدی نیز به ساعتهای هوشمند این کمپانی اضافه شده است. برخی از این قابلیت ها، ویژگی جدید صفحه ساعت و ردیابی و پایش خواب کاربران است. اما به نظر می‌رسد نصب این سیستم عامل مشکلات متعددی را برای ساعت های هوشمند اپل به وجود می آورد. مشکلاتی مانند باگ های مختلف، ریبوت های تصادفی و همچنین کاهش عملکرد این ساعت های هوشمند به دفعات گزارش شده است.

در یکی از تالارهای گفتگوی پشتیبانی اپل که تنها به تجربه کاربران از نصب سیستم عامل WatchOS 7 اختصاص داده شده است، کاربران از راه اندازی مجدد و خودکار ساعت هوشمند اطلاع داده اند. این کاربران اعلام کردند این گجت پوشیدنی پس از دریافت این سیستم عامل چندین بار به طور خودکار خاموش و روشن شده و همچنین مشکلات دیگری را نیز داشته است. به نظر می رسد با وجود مشکلات بسیاری که کاربران پس از نصب سیستم عامل عنوان کرده اند، هیچ راهی برای برگشت به نسخه قبلی سیستم عامل وجود نخواهد داشت. به همین جهت کلیه کاربرانی که  سیستم عامل خود را به‌روزرسانی کرده‌اند باید تا دریافت نسخه جدید WatchOS 7.0.1 با مشکلات کنار بیایند. همچنین با وجود ادامه تولید اپل واچ سری ۳ به نظر می‌رسد این سخت افزار قدیمی نمی‌تواند با قابلیت های مربوط به این سیستم عامل جدید سازگار شود و ممکن است نسخه های بعدی سیستم عامل نیز متناسب این سری از اپل واچ نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال