اپل واچ سری ۸ با ویژگی های جدید و متفاوت از سری قبل از راه می رسد

به نظر می‌رسد اپل واچ سری ۸ نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های زیادی را در زمینه های مختلف بهمراه دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از مارک گورمن از بلومبرگ اپل در ساعت هوشمند جدید خود یعنی واچ سری ۸ ویژگی های جدیدی را مانند تشخیص فیبریلاسیون […]

به نظر می‌رسد اپل واچ سری ۸ نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های زیادی را در زمینه های مختلف بهمراه دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از مارک گورمن از بلومبرگ اپل در ساعت هوشمند جدید خود یعنی واچ سری ۸ ویژگی های جدیدی را مانند تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی بهبود یافته ارائه خواهد کرد. با کمک این قابلیت امکان محاسبه ابتلا به این نارسایی در یک دوره مشخص وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد اپل نسخه بعدی سیستم عامل ساعت هوشمند خود watchOS 9 را در جریان کنفرانس توسعه دهندگان در ماه ژوئن رونمایی کند

در سیستم عامل watchOS 9 نیز قابلیت دیگری مانند Low power یا کم مصرف مجهز خواهد بود که می تواند برنامه را با انرژی کم راه اندازی کند و عمر باتری را افزایش دهد. این در حالی است که نسخه کنونی تنها می تواند حالت کم مصرف را برای نمایش زمان استفاده کند.

 در گزارش‌های پیشین نیز از امکان ارائه قابلیت اتصال ماهواره ای در ساعت های جدید صحبت شد و به نظر می‌رسد ممکن است این قابلیت به اپل واچ 8 اضافه شود. از دیگر قابلیت های واچ ۸ می توان به سنسور دمای بدن اشاره داشت که از آن می توان برای تشخیص دمای بالا نسبت به دمای نرمال بدن استفاده کرد. همچنین ساعت جدید هوشمند اپل ممکن است معیارهای بیشتری برای سنجش دویدن و یا انواع تمرینات ارائه کند.

 اپل در زمان ارائه واچ 7 بدون ارتقای چشمگیر توانسته بود ۳۰ درصد از فروش کل ساعت های هوشمند جهان را به خود اختصاص دهد. احتمال می‌رود سری ۸ با توجه به ویژگی های جدید و بهبود های انجام شده به بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال