اپل واچ سری ۸ در مدل ۴۷ میلی متری نیز عرضه خواهد شد

به گفته یکی از افشاگران احتمالاً اپل در ساعت هوشمند سری ۸ خود مدل ۴۷ میلی متری را نیز اضافه خواهد کرد. قرار است این ساعت هوشمند در اواخر تابستان معرفی شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً شایعاتی مبنی بر تولید مدل ۱.۹۹ اینچی اپل واچ سری ۸ منتشر شده است. […]

به گفته یکی از افشاگران احتمالاً اپل در ساعت هوشمند سری ۸ خود مدل ۴۷ میلی متری را نیز اضافه خواهد کرد. قرار است این ساعت هوشمند در اواخر تابستان معرفی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً شایعاتی مبنی بر تولید مدل ۱.۹۹ اینچی اپل واچ سری ۸ منتشر شده است. تاکنون بزرگترین مدل از اپل واچ دارای نمایشگر ۴۵ میلیمتری بوده است. از زمان عرضه نخستین مدل اپل واچ از سال ۲۰۱۵ تا کنون تنها دو مدل از این ساعت ها وارد بازار شده است. به نظر می‌رسد اکنون اپل قصد دارد اپل واچ بزرگ تری را به بازار عرضه کند.

 طبق گزارش‌های اپل اینسایدر و همچنین گفته های افشاگر راس یانگ احتمالاً اپل به ‌سراغ تولید اپل واچ ۴۷ میلیمتری رفته است. یانگ در توییتر در جواب یکی از کاربران گفته است اپل واچ سری 8 بزرگترین صفحه نمایش در مدل های اپل واچ خواهد بود که معادل ۴۷ میلی متر است. تاکنون ۳ نسل از اپل واچ با نمایشگرهای ۳۸ میلیمتری ۴۲ میلیمتری و همچنین ۴۴ میلیمتری تولید شده است در اپل واچ سری ۷ نیز ابعاد صفحه نمایش در دو اندازه ۴۱ میلیمتری و ۴۵ میلیمتری بوده است. احتمالاً اپل واچ سری ۸ نیز همراه با آیفون ۱۴ در اواخر تابستان معرفی می شود. به احتمال بسیار  زیاد نسخه مقاومی از اپل واچ سری 8 ساخته خواهد شد که به حسگزهای بیشتری نیز مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال