اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED در ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

شایعات منتشر شده در مورد شرکت اپل نشان می دهد این شرکت اخیرا روی یک اپل واچ ۶ اولترا جدید کار می کند که در آن از نمایشگر microLED استفاده شده است و احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از مدت ها پیش […]

شایعات منتشر شده در مورد شرکت اپل نشان می دهد این شرکت اخیرا روی یک اپل واچ ۶ اولترا جدید کار می کند که در آن از نمایشگر microLED استفاده شده است و احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از مدت ها پیش تاکنون شایعات بسیاری در مورد توسعه نمایشگر microLED اپل منتشر شده و اکنون این شایعات از وجود این نمایشگر در ساعت های هوشمند این شرکت خبر می دهد. راس یانگ، به عنوان تحلیلگر دنیای نمایشگرها معتقد است پیش از سال ۲۰۲۵ اپل واچ اولترا با نمایشگر microLED عرضه نخواهد شد.

طبق گفته یانگ، اپل برنامه های خود برای عرضه ساعت هوشمند. با ویژگی نمایشگر microLED را به تعویق انداخته و به همین دلیل حتی در سال آینده میلادی نیز نباید منتظر عرضه چنین محصولی بود. یانگ پیش از این نیز عرضه این محصول را با برای سال ۲۰۲۵ پیش بینی کرده بود. اما اکنون اعلام کرد این زمان نیمه دوم ۲۰۲۵ خواهد بود.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ که او نیز منبع معتبری محسوب میشود تمرکز اپل روی ساخت این ساعت هوشمند. با قابلیت microLED را تایید کرده است. البته وی اعلام کرد این محصول در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه میشود. اما با توجه به تغییر برنامه های اپل این عرضه به تعویق افتاده و قراراست در اواخر ۲۰۲۵ انجام شود.

در حالت کلی زمان عرضه محصولی که هنوز یکسال تا تولید آن باقی مانده چندان دقیق نیست. از طرفی اپل پیش از تولید و آزمایش یک محصول و اطمینان از کارکرد آن هرگز آن را وارد بازار نمی کند. احتمالا برخی مشکلات مانند تامین قطعات، طراحی و یا .. باعث تغییر در تصمیم گیری های اپل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال