اپل واچ توانست موقعیت گروگانگیری را به پلیس ایالات متحده اطلاع رسانی کند

در یک مورد گروگانگیری در شهر سلما از ایالت تگزاس پلیس ایالات متحده توانست موقعیت گروگان را با کمک اپل واچ شناسایی و گروگانگیر را دستگیر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از 9to5mac، در منطقه‌ای از ایالت تگزاس در ایالات متحده پلیس این منطقه توانست با کمک اپل واچ موقعیت […]

در یک مورد گروگانگیری در شهر سلما از ایالت تگزاس پلیس ایالات متحده توانست موقعیت گروگان را با کمک اپل واچ شناسایی و گروگانگیر را دستگیر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از 9to5mac، در منطقه‌ای از ایالت تگزاس در ایالات متحده پلیس این منطقه توانست با کمک اپل واچ موقعیت زنی که به گروگان گرفته شده بود را تشخیص داده و به محل حادثه مراجعه کند. این عملیات پس از شناسایی موقعیت مکانی ساعت هوشمند در شبکه مخابراتی بیسیم انجام گرفت.

 پلیس در گزارش خود در این مورد گفته است: یک زن در شهر سلما توسط فردی به گروگان گرفته شده و پس از تماس این فرد از طریق اپل واچ موضوع گروگانگیری به دختر وی اطلاع رسانی می شود. پس از آن پلیس با استفاده از پینگ مخابراتی توانست موقعیت فرد گروگان گرفته شده را شناسایی کند.

 ساعت هوشمند اپل تاکنون اتفاقات هیجان انگیز بسیاری را رقم زده است. این ساعت با هدف نجات جان انسان ها طراحی شده و مزایای آن در اتفاقات مشابه ثابت شده است. از ویژگی های اصلی این ساعت هوشمند Emergency SOS یا همان شناسایی موقعیت افراد است که می تواند در موقعیت های خطرناک باعث نجات جان کاربر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال