اپل به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا قوانین مربوط به اپ استور را به چالش بکشند

اپل اجازه داد تا اپلیکیشن هایی که در اپ استور قرار دارند با وجود نقض قوانین این پلتفرم بتوانند به موقع نسخه رفع باگ اپ مورد نظر را از سوی توسعه دهندگان منتشر کنند. البته این اپلیکیشن ها نباید قوانینی که با مشکلات قانونی همراه باشد را نقض کرده باشند. همچنین کلیه توسعه دهندگان می‌توانند […]

اپل اجازه داد تا اپلیکیشن هایی که در اپ استور قرار دارند با وجود نقض قوانین این پلتفرم بتوانند به موقع نسخه رفع باگ اپ مورد نظر را از سوی توسعه دهندگان منتشر کنند. البته این اپلیکیشن ها نباید قوانینی که با مشکلات قانونی همراه باشد را نقض کرده باشند. همچنین کلیه توسعه دهندگان می‌توانند پیشنهادات خود را مربوط به قوانین اپ استور به این شرکت ارائه دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از این پس کلیه کمپانی هایی که قوانین مربوط به اپل و پلتفرم اپ استور را زیرپا گذاشته باشند باز هم قادر خواهند بود نسخه های رفع باگ مربوط به اپلیکیشن خود را منتشر کنند. البته این توسعه دهندگان برای ارسال نسخه بعدی باید همه موارد نقض دستورالعمل ها را به طور کامل پاسخ گو باشند.

پیش از این اپل اجازه انتشار آپدیت رفع باگ برخی اپلیکیشن ها را صادر نکرده بود. به عنوان مثال شرکت Basecamp اعلام کرده بود اپل اجازه انتشار نسخه رفع باگ را نداده، زیرا شرکت اپل از دیگر کمپانی ها می خواهد تا سرویس امکان پرداخت داخل اپلیکیشن را فراهم کنند و از این راه ۱۵ الی ۳۰ درصد از پرداخت هر کاربر را به خود اختصاص دهد. این موضوع باعث شد تا شرکت Basecamp راه حل دیگری را برای پرداخت های مرتبط با اپ خود در پیش بگیرد. از سوی دیگر بسیاری از توسعه دهندگان نیز با اعلام نارضایتی از این قانون اپ استور علیه اپل صف کشیدند. به نظر می رسد اتخاذ تصمیم جدید اپل برای جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال