اپل پس از عرضه آیفون تاشدنی به دنبال عرضه نوت‌بوک‌ تاشدنی خواهد بود

احتمالاً اپل قصد دارد پس از عرضه آیفون تاشدنی تا سال ۲۰۲۵ عرضه نوت بوک تاشدنی را نیز در سال‌های ۲02۶ و ۲02۷ آغاز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا گزارشی از موسسه DSCC منتشر شده که در آن علاوه بر گزارش فروش گوشی های تاشو شرکت‌هایی همانند سامسونگ از برنامه‌های […]

احتمالاً اپل قصد دارد پس از عرضه آیفون تاشدنی تا سال ۲۰۲۵ عرضه نوت بوک تاشدنی را نیز در سال‌های ۲02۶ و ۲02۷ آغاز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا گزارشی از موسسه DSCC منتشر شده که در آن علاوه بر گزارش فروش گوشی های تاشو شرکت‌هایی همانند سامسونگ از برنامه‌های اپل برای تولید آیفون تا شدنی نیز خبرهایی ارائه شده است.

یکی از نویسندگان تحلیل گر موسسه راس یانگ در مورد عرضه آیفون تا شدنی گفته است: احتمالاً این گوشی تا سال ۲۰۲۵ به بازار نخواهد آمد. از طرفی ایده تولید نوت بوک تاشدنی اپل نیز تحت بررسی توسط این شرکت قرار دارد. به گفته راس یانگ در ابتدا قرار بود آیفون تاشدنی تا سال آینده میلادی عرضه شود اما بررسی های منابع مرتبط با زنجیره تامین نشان می‌دهد احتمالاً عرضه آن با دو سال تاخیر وارد بازار خواهد شد.

 در این گزارش در مورد ایده اپل برای تولید نوت بوک تاشدنی نیز صحبت شد. به نظر می‌رسد اپل اکنون مذاکره با تامین کنندگان را آغاز کرده است. اما در هر حال این دستگاه تا شدنی ۲۰ اینچی به زودی عرضه نخواهد شد. محصول تاشدنی جدید اپل یک لپ تاپ ۲۰ اینچی است که می تواند در حالت باز شده کارکردهای یک مانیتور ۲۰ اینچی را ارائه کند. زمان عرضه آن را نیز به سال‌های پس از ۲02۵ یعنی ۲02۶ و ۲02۷ مرتبط دانستند. با وجود فاصله زیاد تا عرضه چنین محصولی تنها تولید آن از جانب اپل می‌تواند خبر خوبی برای کاربران این شرکت باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال