اپل آیفون ۱۴ را به طور کامل باز طراحی خواهد کرد

طبق گزارشی که اخیرا یکی از خبرنگاران بلومبرگ منتشر کرد اپل قصد دارد در آیفون ۱۴ از طراحی کاملا متفاوت استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اپل در مورد تغییرات طراحی آیفون خبرهایی را منتشر کرده بود. اکنون نیز بلومبرگ در مورد باز طراحی کامل ایفون ۱۴ خبر […]

طبق گزارشی که اخیرا یکی از خبرنگاران بلومبرگ منتشر کرد اپل قصد دارد در آیفون ۱۴ از طراحی کاملا متفاوت استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اپل در مورد تغییرات طراحی آیفون خبرهایی را منتشر کرده بود. اکنون نیز بلومبرگ در مورد باز طراحی کامل ایفون ۱۴ خبر داده است. در این گزارش از تغییرات طراحی محدود آیفون ۱۳ صحبت شد. اما به نظر می‌رسد اپل قصد ندارد در آیفون بعدی از همین طرح استفاده کند و احتمالاً نسل بعدی به طور کامل باز طراحی خواهد شد.

پیش از این نیز مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل در گزارشی از برنامه‌های اپل برای نسل بعدی آیفون خصوصاً آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو خبر داده بود. برخی منابع نیز در مورد آیفون ۱۴ اطلاعاتی را منتشر کرده بودند که در آن به وجود یک روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر اشاره داشت. به نظر می‌رسد اپل در آیفون ۱۴ از طراحی جدیدی استفاده خواهد کرد و دیگر از بریدگی روی نمایشگر نیز خبری نخواهد بود. جان پروسر نیز در مورد روزنه مخصوص دوربین سلفی اپل خبرهایی را منتشر کرد. همچنین عدم وجود بریدگی بالای نمایشگر در گوشی های بعدی را نیز تایید کرد.

به نظر می‌رسد اپل در آیفون بعدی نسخه مینی را از فهرست محصولات حذف خواهد کرد. این شرکت قصد دارد روی نسخه جدید آیفون ۱۴ پرومکس تمرکز کند. بدین ترتیب آیفون بعدی اپل شامل نسخه های معمولی مکس و نسخه پرو خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال