اپل در عرضه آیفون ۱۴ روی مدل پرو تمرکز خواهد کرد

یک تحلیل گر محصولات اپل مدعی شد این شرکت در عرضه سری ۱۴ از گوشی های آیفون تمرکز بیشتری روی تولید و عرضه مدل پرو خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل احتمالا در هفته آینده از سری جدید گوشی های آیفون رونمایی خواهد کرد. یک تحلیل گر بازار موبایل پیش […]

یک تحلیل گر محصولات اپل مدعی شد این شرکت در عرضه سری ۱۴ از گوشی های آیفون تمرکز بیشتری روی تولید و عرضه مدل پرو خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل احتمالا در هفته آینده از سری جدید گوشی های آیفون رونمایی خواهد کرد. یک تحلیل گر بازار موبایل پیش بینی کرد اپل امسال برنامه هایی را برای فروش بیشتر مدل پرو در نظر گرفته است. دنیل آیوز از شرکت خدمات مالی ودبوش این پیش بینی ها را انجام داده است. وی در اظهارات خود اطلاعات مهمی را در رابطه با نسل جدید آیفون بیان کرده است.

آیوز در یادداشتی که در Ped30 منتشر شد عنوان کرد، بخش آسیایی زنجیره تامین ودبوش وظیفه نظارت روی محصولات اپل را در چند هفته اخیر ادامه می دهد و این شرکت برای عرضه آیفون ۱۴ در وضعیت خوبی قرار دارد. به گفته وی عرضه آیفون جدید با وجود مشکلاتی نظیر کمبود در زنجیره تامین و سیاست های چین در مورد قرنطینه دستاورد مهمی برای اپل و تیم کوک خواهد بود.

آیوز معتقد است اپل به تمرکز بازار روی مدل های پرو و پرو مکس اعتقاد دارد. از طرفی آیفون ۱۴ پرو به دلیل ایجاد برخی تغییرات ۱۰۰ دلار گرانتر فروخته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال