اپل توسعه دهندگان را مجبور به اضافه کردن گزینه حذف حساب کاربری خواهد کرد

توسعه دهندگان به زودی مجبورند به خواسته اپل از گزینه حذف حساب کاربری در اپلیکیشن های خود استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل تصمیم سختگیرانه دیگری را در اپ استور پیاده سازی خواهد کرد که توسعه دهندگان راهی جز انجام این گونه محدودیت ها نخواهند داشت. البته برخی سخت گیری […]

توسعه دهندگان به زودی مجبورند به خواسته اپل از گزینه حذف حساب کاربری در اپلیکیشن های خود استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل تصمیم سختگیرانه دیگری را در اپ استور پیاده سازی خواهد کرد که توسعه دهندگان راهی جز انجام این گونه محدودیت ها نخواهند داشت. البته برخی سخت گیری های این شرکت برای کاربران مفید است. یکی از این دستورالعمل ها مربوط به قانون جدید اپ استور است که به زودی توسط این شرکت اجرا می شود.

 بدین ترتیب که توسعه‌دهندگان باید علاوه بر قسمت ثبت نام در اپلیکیشن خود گزینه ای برای حذف حساب کاربری نیز به آن اضافه کنند. قرار است این قانون از 19 تیر امسال برای تمامی شرکت ها اجرایی شود. طبق پست اخیر اپل در وبسایت توسعه دهندگان این شرکتها تا تاریخ ۳۱ ژوئیه می‌توانند برای ارائه گزینه حذف حساب کاربری اقدام کنند. تمامی اپلیکیشن هایی که در آنها دکمه ایجاد حساب کاربری قرار دارد باید گزینه ای برای حذف آن نیز به کاربر ارائه کنند.

 بدین ترتیب افراد برای حذف حساب خود نیاز به مسیرهای طولانی و یا تماس با پشتیبانی شرکت ها نخواهد داشت. علاوه بر آن کاربرانی که در کشورهایی زندگی می‌کنند که قوانین سختگیرانه برای محافظت از داده ها ندارند می‌توانند از این ویژگی به نفع خود استفاده کنند. به گفته اپل تنها مسدود کردن حساب و یا غیرفعال کردن آن کافی نبوده و حتماً باید دکمه حذف دائمی حساب کاربری موجود باشد و قابلیت تشخیص آن توسط کاربر نیز به آسانی انجام گیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال