اپل پیش از پایان سال ۲۰۲۰ مراسم دیگری برای معرفی محصولات خواهد داشت

تیم کوک تایید کرد که این شرکت محصولات دیگری را نیز برای عرضه داشته و به زودی این محصولات یا سرویس ها را طی مراسمی بصورت مجازی معرفی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این هیچ گاه اپل اطلاعاتی در مورد عرضه محصولات و یا خدمات منتشر نمی کرده […]

تیم کوک تایید کرد که این شرکت محصولات دیگری را نیز برای عرضه داشته و به زودی این محصولات یا سرویس ها را طی مراسمی بصورت مجازی معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این هیچ گاه اپل اطلاعاتی در مورد عرضه محصولات و یا خدمات منتشر نمی کرده است. حتی مواردی بوده که کارکنان به دلیل افشای اطلاعات در مورد محصولات جدید و یا گجت ها اخراج شدند. اما این بار تیم کوک هنگام ارائه گزارش مالی این شرکت برنامه های اپل برای محصولات جدید را نیز ارائه کرد.

تیم کوک اعلام کرد در حال حاضر اطلاعات زیادی بازگو نخواهد شد اما هنوز چیزهای هیجان انگیزی برای عرضه کنار گذاشته شده است. در دو ماه باقیمانده از سال ۲۰۲۰ میلادی اپل علاوه بر عرضه رسمی آیفون های ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس، محصولات دیگری را نیز عرضه خواهد کرد.

این محصولات جدید احتمالاً طی یک رویداد مجازی معرفی خواهند شد. یکی از محصولات قابل عرضه کامپیوترهای مک مجهز به چیپست اختصاصی اپل سیلیکون است. همچنین ایرتگ های اپل نیز طی مراسم آنلاین این شرکت معرفی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال