اپل در تاریخ ۱۷ اسفند مراسم دیگری را برای معرفی دستگاه جدید برگزار می کند

دعوتنامه مراسم بعدی اپل به نام Peek Performance در تاریخ ۱۷ اسفند نشان می دهد این شرکت بالاخره پس از شایعات فراوان قصد رونمایی از جدیدترین دستاورد هایش را خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات فراوانی در رابطه با مراسم اپل در تاریخ ۱۷ اسفند منتشر شده […]

دعوتنامه مراسم بعدی اپل به نام Peek Performance در تاریخ ۱۷ اسفند نشان می دهد این شرکت بالاخره پس از شایعات فراوان قصد رونمایی از جدیدترین دستاورد هایش را خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات فراوانی در رابطه با مراسم اپل در تاریخ ۱۷ اسفند منتشر شده بود و اکنون ارسال دعوتنامه از برگزاری این مراسم توسط اپل این شایعات را تایید می کند.

در حال حاضر مشخص نیست در این رویداد چه دستگاه هایی رونمایی خواهد شد اما امکان مشاهده آنلاین مراسم از طریق وب سایت رسمی وجود دارد. پیش از این خبر هایی در رابطه با معرفی آیفون SE 3 در این مراسم منتشر شد. علاوه بر آن محصولات دیگری مانند آیپد ایر جدید و یا مک جدید با تراشه اپل سیلیکون نیز ممکن است عرضه شوند. احتمال این هم وجود دارد که مک بوک پرو ۱۳ اینچی یا مک مینی جدید نیز توسط اپل رونمایی شوند.

 آیفون SE 3 همانند نسل قبل با نمایشگر ۴.۷ اینچی با حاشیه زیاد و دکمه هوم مجهز به تاچ آیدی در زیر پنل معرفی خواهد شد. البته از لحاظ مشخصات فنی پیشرفت چشمگیری در عملکرد خواهد داشت. احتمال می رود اپل در این گوشی از تراشه A15 به همراه مودم 5G استفاده کرده باشد تا آن را به ارزانترین گوشی 5G اپل تبدیل کند. دیگر محصول این مراسم آیپد ایر جدید است که طراحی آن مشابه نسل کنونی اما با پیشرفت های سخت افزاری همانند استفاده از مودم 5G معرفی می شود.

در برخی شایعات نیز به احتمال رونمایی از مک مینی به همراه پردازنده M1 پرو یا M1 مکسنیز اشاره شده است. مک بوک پرو جدید ۱۳ اینچی نیز با همان طراحی قبلی و با تراشه‌ی جدید M2 رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال