اپل در رویداد WWDC 2023 در ماه ژوئن چند پیش نمایش نرم افزاری برگزار می کند

اپل قصد دارد مراسم امسال WWDC 2023 را در ماه ژوئن یا همان ۱۵ خرداد امسال برگزار کند. احتمالاً در این مراسم چندین پیش نمایش نرم افزاری نیز برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل همانند سالهای گذشته اول ژوئن مراسم نرم افزار خود را با نام WWDC 2023 برگزار […]

اپل قصد دارد مراسم امسال WWDC 2023 را در ماه ژوئن یا همان ۱۵ خرداد امسال برگزار کند. احتمالاً در این مراسم چندین پیش نمایش نرم افزاری نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل همانند سالهای گذشته اول ژوئن مراسم نرم افزار خود را با نام WWDC 2023 برگزار می کند که طبق خبرهای رسیده نیز امسال این شرکت رویداد WWDC 2023 خود را در ماه ژوئن برگزار خواهد کرد. کنفرانس جهانی توسعه دهندگان نیز در سال گذشته در تاریخ ۱۶ خرداد برگزار شده بود. از طرفی توسعه دهندگان اپلیکیشن Flighty تصاویری از پرواز به سه مقصد را در این تاریخ در توییتر به اشتراک گذاشتند که نشان دهنده سفر آنها به کالیفرنیا بوده است. در این ایالت مقر اپل واقع شده و تاریخ آن نیز ۴ ژوئن است.

پس از افشای این تصاویر یک افشاگر به نام ShrimpApplepro که در زمینه ارائه جزئیات دقیق محصولات اپل مورد اطمینان است، در توییتر تاریخ ۱۵ خرداد را برای برگزاری مراسم اپل اعلام کرد. پس از انتشار این موضوع یک افشاگر دیگر به نام اسنوپی تک این تاریخ را برای برگزاری مراسم اپل به اشتراک گذاشت. همچنین اعلام کرد هفته اول ژوئن نیاز به توجه ویژه دارد. البته اپل پیش از آغاز این مراسم یک ماه قبل آن را به طور رسمی اعلام می‌کند.

سال گذشته اطلاعیه اپل در مورد مراسم WWDC 2023 در ۱۷ فروردین منتشر شده بود. پس از آن مراسم اصلی نیز در تاریخ ۶ ژوئن یا ۱۶ خرداد برگزار شد. احتمالا امسال نیز اپل در ۵ آوریل بیانیه مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. همچنین در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان نیز این شرکت تمرکز خود را روی ارائه نرم‌افزارها خواهد گذاشت. البته ممکن است در این مراسم همه چیز در مورد مسائل دیگری پیش برود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال