اپل مدل ارزان قیمت هدست واقعیت ترکیبی خود را سه سال دیگر معرفی خواهد کرد

هدست واقعیت ترکیبی اپل با قیمت ارزان تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این شرکت قصد دارد مدلی از هدست خود را به عنوان مدل مقرون به صرفه عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از منابع عرضه رسمی هدست واقعیت ترکیبی اپل را در سال ۲۰۲۳ می دانند. همچنین احتمالاً […]

هدست واقعیت ترکیبی اپل با قیمت ارزان تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این شرکت قصد دارد مدلی از هدست خود را به عنوان مدل مقرون به صرفه عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از منابع عرضه رسمی هدست واقعیت ترکیبی اپل را در سال ۲۰۲۳ می دانند. همچنین احتمالاً این مدل هدست با قیمت ۳۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. از طرفی مینگ چی کو اعلام کرد اپل روی یک نسخه مقرون به صرفه تر کار می کند که احتمالاً تا ۳ سال آینده وارد بازار خواهد شد.

 با توجه به اینکه اکنون این شرکت طی هماهنگی با تامین کنندگان روی هدست نسل دوم خود کار می کند احتمال می رود نسل اول هدست واقعیت ترکیبی برای تولید انبوه آماده است. مینگ چی کو معتقد است نسل دوم هدست واقعیت افزوده اپل در دو مدل عرضه می شود. یکی از آنها دارای سخت افزار قدرتمند و دیگری با قیمت ارزان خواهد بود.

 احتمال اینکه اپل با ارائه نسخه اقتصادی بخواهد تجربه واقعیت افزوده و مجازی را در اختیار افراد بیشتری قرار دهد بسیار زیاد است. زیرا پیش از این نیز چنین سیاستی را برای ارائه مدل های آیفون و آیپد در پیش گرفته بود. هنوز تفاوت مدل رده بالا و ارزان قیمت هدست های اپل مشخص نیست اما ممکن است به طراحی و یا سخت افزار آنها مربوط باشد.

نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل با الهام از طرح ایرپاد و اپل واچ خواهد بود که احتمالاً پس از گذر از مرحله آزمایشی اعتبار سنجی مهندسی در ژانویه 2023 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال