اپل هفته آینده نسخه 8.2 از سیتم عامل iOS را منتشر خواهد کرد

طبق منابع آگاه، کمپانی اپل به احتمال زیاد، آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب خود، iOS 8.2 را این دوشنبه عرضه عمومی خواهد کرد. آخرین نسخه ارائه شده از این سیستم عامل،   iOS 8.2 Beta 5 بود که اوایل ماه فوریه ارائه شد. نسخه 8.3 از سیستم عامل iOS نیز در حال طراحی و ساخت است […]

طبق منابع آگاه، کمپانی اپل به احتمال زیاد، آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب خود، iOS 8.2 را این دوشنبه عرضه عمومی خواهد کرد. آخرین نسخه ارائه شده از این سیستم عامل،   iOS 8.2 Beta 5 بود که اوایل ماه فوریه ارائه شد.

نسخه 8.3 از سیستم عامل iOS نیز در حال طراحی و ساخت است و پیش بینی می‌شود که 4 ویرایش از نسخه بتای آن وجود داشته باشد. در حال حاضر iOS 8.3 Beta 2 در اختیار توسعه دهندگان می‌باشد و تا پایان یافتن مراحل ساخت و آماده سازی آن، دو ویرایش دیگر فاصله دارد. تاریخ ارائه آن ممکن است با زمان عرضه رسمی ساعت اپل، در اوایل ماه آوریل منطبق باشد.

3

البته این به آن معنا نیست که ساعت اپل از نسخه 8.2 سیستم عامل iOS پشتیبانی نکند. نسخه جدید این سیستم عامل با طراحی جدید شکلک‌های emoji معرفی خواهد شد. طبیعتا مواردی زیادی از این نسخه جدید برای گفتن وجود دارد و مطمئنا در صورت انتشار خبرهای جدید، شما را از اطلاع آنها بی خبر نخواهیم گذاشت.

کمپانی اپل در روز نهم مارس مراسمی را برگزار می‌کند و ساعت اپل، دوست داشتنی ترین مهمان این مراسم خواهد بود. برگزاری این رویداد و رونمایی از ساعت اپل به بسیاری از سوالات ما در مورد قیمت و قابلیت‌های این ساعت هوشمند پاسخ خواهد داد.

با این تفاسیر، منتظر رونمایی اپل از نسخه جدید سیستم عامل iOS خواهیم ماند. بنظر شما ساعت اپل با کدامیک از نسخه‌های این سیستم عامل ارائه خواهد شد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال