اپل احتمالا در هفته آینده رویداد آنلاین دیگری را برگزار خواهد کرد

در سه ماهه اخیر اپل حدود سه رویداد آنلاین را برگزار کرده و هم اکنون این شرکت قصد دارد تا پیش از ورود به سال جدید یک رویداد آنلاین دیگر را نیز برگزار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از سایت MacRumors، اطلاعات مربوط به رویداد آنلاین اپل به […]

در سه ماهه اخیر اپل حدود سه رویداد آنلاین را برگزار کرده و هم اکنون این شرکت قصد دارد تا پیش از ورود به سال جدید یک رویداد آنلاین دیگر را نیز برگزار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از سایت MacRumors، اطلاعات مربوط به رویداد آنلاین اپل به صورت محرمانه تنها در اختیار کارکنان شرکت قرار گرفته و این وب سایت مدعی شده توانسته به اطلاعات مربوط به این یادداشت از منابع معتبر دسترسی پیدا کند.

در این یادداشت اطلاعاتی در مورد تغییرات سرویس AppleCare آمده که احتمالا در تاریخ ۱۸ آذر ماه ساعت ۱۷ انجام خواهد گرفت. کلیه دریافت کنندگان این خدمات باید در جریان معرفی این رویداد بوده تا از محصول جدید و یا تغییرات قیمت ها مطلع شوند. این شرکت تکنسین های خود را نیز برای حضور در رویداد آنلاین هفته آینده آماده کرده و برای اطلاع از تغییرات AppleCare ،رویداد آنلاین را دنبال کنند. پیش از این نیز یک کاربر توییتر به نام L0vetodream نیز مدعی شده بود اپل قصد دارد در کریسمس امسال کاربران را سوپرایز کند.

 هنوز مشخص نیست که اپل چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد اما احتمال می رود در صورت وجود این رویداد محصولاتی مانند ایرتگ، اپل تی وی با کنترل مخصوص بازی و یا هدفون رو گوشی اپل معرفی شوند. همچنین کلیه محصولات از پشتیبانی +AppleCare پلاس نیز بهره مند خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال