اپل اپلیکیشن‎هایی که در نام خود قیمت را ذکر کنند رد خواهد کرد

اگر در اپ‎استورهای مختلف گردش کرده باشید با عناوینی نظیر “رایگان” یا “تخفیف‎خورده” در اسم اپلیکیشن‎ها برخورد می‎کنید. هدف این کار جذب کاربران است چون این اصطلاحات بدون شک باعث خواهد شد کاربران به دنبال محک زدن آن‎ها باشند. گرچه، وب‎سایت  VentureBeat به دنبال بررسی اجمالی صفحات محصول اپ‎‎استور متوجه شده است که ظاهرا اپل قصد […]

اگر در اپ‎استورهای مختلف گردش کرده باشید با عناوینی نظیر “رایگان” یا “تخفیف‎خورده” در اسم اپلیکیشن‎ها برخورد می‎کنید. هدف این کار جذب کاربران است چون این اصطلاحات بدون شک باعث خواهد شد کاربران به دنبال محک زدن آن‎ها باشند. گرچه، وب‎سایت  VentureBeat به دنبال بررسی اجمالی صفحات محصول اپ‎‎استور متوجه شده است که ظاهرا اپل قصد مخالفت با این قضیه را دارد.

براساس گفته‎ی اپل “لطفا هرگونه اشاره به قیمت اپلیکیشن خود را اسم اپلیکیشن‎تان حذف کنید، از جمله هرگونه اشاره‎ای که به رایگان بودن یا تخفیف خوردن آن شده است. اگر قصد دارید قیمت اپ خود را تغییر کنید، بایستی این اطلاعات در توضیح اپلیکیشن قرار داده شود. از بخش Pricing and Availability در iTunes Connect می‎توانید قیمت اپلیکیشن خود را تغییر دهید.”

اپل اخیرا در اپ‎استور خود تغییراتی ایجاد کرده است تا به واسطه‎ی آن نحوه‎ی فهرست‎بندی قیمت اپلیکیشن‎ها در اپ‎استور تغییر یابد. به عنوان مثال، در سال 2014 این شرکت با تغییر دادن آن باعث شد که اپلیکیشن‎هایی رایگان (ولی با داشتن خریدهای درون اپلیکیشنی) دیگر عنوان رایگان نداشته و به جای آن پیام هشداری داشته باشند تا کاربران از وجود خریدهای درون اپلیکیشنی مطلع شوند. با توجه به این تغییرات، می‎توانیم تنها تصور کنیم که اپل سعی دارد جلوی برخی از توسعه‎دهندگان را در “گول زدن” کاربران بگیرد تا آن‎ها دیگر فکر نکنند اپلیکیشنی رایگان است ولی در حقیقت مملو از خریدهای درون اپلیکیشنی باشد.

همان‎طور که بارها تجربه شده است، کودکان زیادی تصادفا هزاران دلار صرف خریدهای درون اپلیکیشنی برای بازی‎هایی کرده‎اند که عنوان “رایگان” بر خود داشته‎اند. اپل خبر این تغییرات را تایید ولی از هرگونه اظهارنظر بیشتر خودداری کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال