اپل در تاریخ ۱۶ شهریور به طور رسمی از آیفون ۱۴ رونمایی می کند

اپل قصد دارد در تاریخ ۱۶ شهریور و به طور رسمی از محصولاتی مانند آیفون ۱۴ همچنین اپل واچ سری 8 رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد اپل و معرفی گوشی های سری آیفون ۱۴ این شرکت در تاریخ ۷ سپتامبر در سالن تئاتر استیو جابز و در اپل پارک […]

اپل قصد دارد در تاریخ ۱۶ شهریور و به طور رسمی از محصولاتی مانند آیفون ۱۴ همچنین اپل واچ سری 8 رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد اپل و معرفی گوشی های سری آیفون ۱۴ این شرکت در تاریخ ۷ سپتامبر در سالن تئاتر استیو جابز و در اپل پارک برگزار خواهد شد و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری در این رویداد شرکت کنند. اپل در این مراسم از نسل جدید گوشی های آیفون ۱۴ رونمایی خواهد کرد که احتمالاً شامل ۴ مدل خواهد بود. طبق گزارشاتی که تاکنون در مورد این سری از گوشی های آیفون منتشر شده است احتمالاً بین دو مدل استاندارد و پرو تفاوت های زیادی وجود دارد. همچنین اپل در این سری از گوشی ها مدل مینی را حذف کرده است.

در صورت صحت خبرهای منتشر شده در مورد مدل های آیفون ۱۴ احتمالاً در این مراسم گوشی های آیفون ۱۴ ۶.۱ اینچی آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و مدل پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچ عرضه خواهد شد. یکی از تفاوت های مدل پرو با استاندارد استفاده از دو حفره به جای بریدگی درباره نمایشگر است که دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی در آن قرار دارد. اپل در این محصولات از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به همراه تراشه جدید A16 بایونیک استفاده کرده است. در حالیکه در مدل‌های ارزانتر و استاندارد از چیپ قدیمی A15 Bionic استفاده شد. در این مراسم علاوه بر گوشی های هوشمند اپل واچ سری ۸ نیز معرفی می شود که علاوه بر مدلهای قبلی شامل مدل اپل واچ پرو نیز خواهد بود. تفاوت آن نیز با مدل های استاندارد وجود نمایشگر بزرگتر و کیفیت ساخت آن است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال