اپل مک بوک ایر بعدی را با زیباترین ظاهر ارائه خواهد کرد

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد اپل قصد دارد طراحی مک بوک ایر بعدی را به طور کاملا متفاوتی انجام دهد به طوری که زیباترین ظاهر بین دستگاه های عرضه شده از سال ۲۰۰۸ تاکنون را خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورت صحت گزارش‌های منتشر شده در مورد مک بوک […]

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد اپل قصد دارد طراحی مک بوک ایر بعدی را به طور کاملا متفاوتی انجام دهد به طوری که زیباترین ظاهر بین دستگاه های عرضه شده از سال ۲۰۰۸ تاکنون را خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورت صحت گزارش‌های منتشر شده در مورد مک بوک ایر ظاهر دستگاه جدید می‌تواند کاربران بسیاری را به خود جذب کند. به نظر می‌رسد اپل با اقدامی هوشمندانه طراحی این محصول را تغییر داده است. از طرفی کاربران لپ تاپ های قدیمی نیز تشویق به بروز رسانی و خرید دستگاه جدید خواهند شد.

9to5Mac گزارش می دهد لپ تاپ های اولیه اپل تنها با هدف کاربری تجاری و حرفه ای عرضه شده بود. پس از آن سری پاور بوک از ۱۹۹۱ عرضه شد و بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ نیز عرضه PowerBook G4 ادامه داشت. آن زمان تا کنون نام لپ تاپ های اپل به مک بوک تغییر پیدا کرد و سپس مک بوک پرو و مک بوک ایر برای مدل های ۱۲ اینچی عرضه شد.

 به نظر می رسد مدل های آینده مک بوک دارای تغییر بزرگی در طراحی خواهد بود و همانند آی‌مک ها در رنگ های متنوع عرضه می شوند. همچنین احتمالا مک بوک ایر جدید به حاشیه سفید به جای مشکی مجهز باشد.

یکی از دلایل تغییر طراحی مک بوک ایر علاقه کاربران به رنگ های جدید و اقدام آنها به ارتقاء مدل های قبلی خواهد بود. همچنین تراشه های M1 و M2 در مدلهای آینده به همراه افزایش عمر باتری لپ تاپ قدرتمندی برای کاربر به ارمغان می آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال