احتمالاً اپل پس از سالها مجدداً پسوند پلاس را به آیفون های ۱۴ برمیگرداند

اپل چندین سال است که دیگر از پسوند پلاس به همراه آیفون های خود استفاده نمی کند. از سری آیفون ۸ تاکنون روند نام گذاری محصولات در شرکت اپل تغییر داده شد و به جای کلمه پلاس از مکس و پرو استفاده شده است. اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد پس از مدت […]

اپل چندین سال است که دیگر از پسوند پلاس به همراه آیفون های خود استفاده نمی کند. از سری آیفون ۸ تاکنون روند نام گذاری محصولات در شرکت اپل تغییر داده شد و به جای کلمه پلاس از مکس و پرو استفاده شده است. اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد پس از مدت ها مجددا از این پسند در گوشی های آیفون ۱۴ استفاده کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زمان معرفی جدیدترین آیفون ها طبق سنت چند ساله اپل اواخر شهریور است به طوری که احتمالاً چهار عضو جدید از نسل جدید گوشی های آیفون 14 معرفی خواهد شد. اما در بین آنها مدل مینی وجود ندارد. و احتمالا گوشی دیگری به جای آن قرار می گیرد.

 طبق شایعات ت این بار به جای گوشی آیفون ۱۴ مینی یک گوشی بزرگ جایگزین آن خواهد بود و ممکن است یک نمایشگر ۶.۷ اینچی نیز داشته باشد. در شایعه ای جدید عنوان شده است احتمالاً آیفون ۱۴ جایگزین شده با پسوند پلاس معرفی می شود. این در حالی است که آخرین بار آیفون پلاس در سال ۲۰۱۷ بر روی گوشی های آیفون ۸ به بازار عرضه شده بود. البته تا کمی می توان این موضوع را منطقی در نظر گرفت. زیرا استفاده از این نام می تواند به کاربران کمک کند تا به راحتی تفاوت مدل ها را متوجه شوند.

در صورتی که گوشی های خانواده آیفون۱۴ دارای نمایشگر های هم اندازه با مدل پرومکس باشند، احتمالاً ویژگی هایی مانند پنل 60 هرتزی، دوربین دوگانه و ناچ روی نمایشگر همچنان روی این دستگاه ها خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال