اپل احتمالا در مراسم Far Out از ایرپاد پرو ۲ رونمایی خواهد کرد

به گفته مارک گورمن نسل جدید هدفون اپل به نام ایرپاد پرو ۲ نیز در مراسم چند روز آینده اپل معرفی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۴ از نسل جدید هدفون TWS پرچم دار خود نیز رونمایی کند.  اپل در روزهای […]

به گفته مارک گورمن نسل جدید هدفون اپل به نام ایرپاد پرو ۲ نیز در مراسم چند روز آینده اپل معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۴ از نسل جدید هدفون TWS پرچم دار خود نیز رونمایی کند.

 اپل در روزهای آینده مراسم Far Out را در پیش دارد. در همین راستا مارک گورمن از بلومبرگ از معرفی جدیدترین ایرپاد اپل خبر داد. در حالی که پیش از این خبرهای مختلفی در مورد این هدفون منتشر شده بود. در برخی از شایعات یه وجود حسگرهای جدید در این هدفون اشاره شده بود. اما برخی تحلیلگران معتقد بودند اپل این هدفون را نیز تنها با بروزرسانی و ظاهری مشابه نسخه های قبل عرضه خواهد کرد.

طبق برخی اطلاعات غیررسمی کیس شارژ ایرپاد پرو ۲ تنها ۲۱ میلیمتر است و طول و عرض آن نسبت به نسخه فعلی کمی متفاوت است. طبق گزارش 9to5mac ایرپاد پرو جدید اپل مجهز به تراشه نسل جدید H1 یا همان تراشه اختصاصی صوتی اپل است. همچنین ایرپاد پرو ۲ با استاندارد جدید بلوتوث ۵.۲ عرضه می شود. این کدک کارایی و ثبات بیشتری در هدفون های بیسیم ایجاد خواهد کرد. علاوه بر آن باعث افزایش کیفیت صدا در مکالمه و پخش صوتی می شود. سازگاری با کدک جدید LC3 روی کیفیت صدا نیز تاثیر خواهد داشت.

پیش بینی ماه می مینگ چی کو نیز از وجود درگاه لایتنینگ در کیس شارژ  ایرپاد پرو ۲ حکایت داشت که بار دیگر بسیاری از کاربران برای انتقال به USB C ناامید شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال