مینگ چی کو : احتمالا اپل در آیفون ۱۴ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل می گوید در آینده نزدیک اپل در آیفون های سری ۱۴ از دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین احتمالا این شرکت در سال آینده عرضه آیفون های مینی را متوقف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو طی یادداشتی برنامه های آینده اپلرا […]

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل می گوید در آینده نزدیک اپل در آیفون های سری ۱۴ از دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین احتمالا این شرکت در سال آینده عرضه آیفون های مینی را متوقف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو طی یادداشتی برنامه های آینده اپلرا پیش بینی کرده است. اپل در سال 2022 دو مدل گوشی جدید با صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.7 اینچی تولید خواهد کرد. بدین ترتیب دیگر آیفون هایی با صفحه نمایش 5.4 اینچ تولید نخواهد شد. همچنین طبق این پیش بینی در سال آینده تولید آیفون های مینی12 بدلیل عدم استقبال کاربران بطور کامل متوقف شده و به جای آن آیفون 13 مینی عرضه خواهد شد.

به نقل از  GSMArenaدر بخشی از این یادداشت آمده است اپل در آیفون 14 از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. قابلیت تریب پیکسل ها در این گوشی امکان ثبت تصاویر 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 2.5 میکرومتری را فراهم می کند. همچنین کاربران می توانند با آیفون های 14 فیلم برداری 8k انجام دهند. گوشی های سری پرو آیفون 14 به لنز پریسکوپی نیز مجهز خواهند بود.

 در این پیش بینی بخشی نیز به هدست های واقعیت مجازی اپل اختصاص داده شده است. طبق نظر مینگ چی کو این هدست شامل 15 دوربین برای پایش حرکات فیزیکی کاربر در فضای واقعی خواهد بود. این تعداد دوربین امکان پیاده سازی قابلیت Foveated Rendering را فراهم می کند. بدین ترتیب که با پایش چشم کاربر تنها همان ناحیه رندر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال