احتمالا اپل در نسخه بعدی هوم پاد از نمایشگر استفاده می کند

کاربران اپل از دستیار صوتی سیری جمله ای را بابت وجود نمایشگر در نسخه بعدی هوم پاد شنیدند که البته ممکن است در نتیجه باگ نرم‌افزاری ایجاد شده باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، دستیار صوتی سیری در پاسخ به کاربران اپل به وجود نمایشگر در مدل بعدی هوم پاد اشاره کرده است. با […]

کاربران اپل از دستیار صوتی سیری جمله ای را بابت وجود نمایشگر در نسخه بعدی هوم پاد شنیدند که البته ممکن است در نتیجه باگ نرم‌افزاری ایجاد شده باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، دستیار صوتی سیری در پاسخ به کاربران اپل به وجود نمایشگر در مدل بعدی هوم پاد اشاره کرده است. با وجود این که اپل اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده است این دستیار هوشمند به برخی از کاربران گفته نسل بعدی هوم پاد مجهز به نمایشگر عرضه می‌شود.

طبق گزارش MSPoweruser ممکن است اپل تولید نسل اول این اسپیکر را نیز برای همیشه متوقف کند. موضوع وجود نمایشگر در اسپیکر هوم پات بعدی اپل به این موضوع برگردد که کاربری در ردیت از سیری سوالی پرسید این دستیار صوتی نیز در پاسخ اعلام کرد پاسخ به سوالات روی هوم پاد نمایش داده خواهد شد.

به همین دلیل کاربران می‌گویند احتمالاً نسخه بعدی این دستگاه به نمایشگر مجهز خواهد بود. برخی دیگر نیز این پاسخ سیری را نتیجه باگ نرم افزاری دانستند. البته در گذشته نیز خبرهای بسیاری در مورد تولید نسل جدید هوم پاد اپل شنیده بودیم. حتی بلومبرگ خط تولید اولیه آن گزارشی را منتشر کرد. در این گزارش بلومبرگ مدعی شد اسپیکر جدید به همراه ستاپ‌باکس اختصاصی اپل عرضه می‌شود. البته اپل تا کنون خبری در این رابطه منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال