اپل سریال گودزیلا برای ویژن پرو را به زودی منتشر می‌کند

به نظر می‌رسد سریال ۱۰ قسمتی اپل که مربوط به دنیای گودزیلا و کینگ کونگ است به زودی به نمایش در خواهد آمد. اپل پیش از این اعلام کرد قصد دارد با هدف افزایش بازار ویژن پرو و طی همکاری با شرکت لجندری اینترتینمنت سریال جدیدی را تولید خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

به نظر می‌رسد سریال ۱۰ قسمتی اپل که مربوط به دنیای گودزیلا و کینگ کونگ است به زودی به نمایش در خواهد آمد. اپل پیش از این اعلام کرد قصد دارد با هدف افزایش بازار ویژن پرو و طی همکاری با شرکت لجندری اینترتینمنت سریال جدیدی را تولید خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سریال جدید اپل در دنیای فانتزی مانسترورس ساخته خواهد شد. این دنیای فانتزی مربوط به گودزیلا و کینگ کنگ بوده و این شخصیت ها نیز در آن حضور دارند. هنوز زمان انتشار سریال Monarch: Lagency of Monsters به طور دقیق اعلام نشده است. اما اکنون تصاویر ابتدایی از این سریال منتشر شد.

سریال ده قسمتی اپل مربوط به دوران پس از فیلم گودزیلا و همچنین زمان تشکیل گروه Monarch در سال ۱۹۵۰ را روایت خواهد کرد. در این سریال یک افسر نظامی به نام لی شا، به عنوان شخصیت حاضر در این سریال وجود دارد که در هر دو دوره زمانی نیز بازی خواهد کرد.

کریس بلک، یکی از تولید کنندگان Hawkeys نیز در تولید این سریال حضور خواهد داشت. هنوز زمان پخش این سریال توسط اپل اعلام نشده است.‌اما با توجه به انتشار تریلی رسمی این سریال می توان حدس زد به زودی شاهد پخش آن خواهیم بود.

سریال اپل از مهمترین محتواها برای ویژن پرو محسوب میشود و اپل نسخه سه بعدی آن را نیز مختص هدست واقعیت ترکیبی خود منتشر می کند. هدست ویژن پرو در سال آینده به بازار عرضه شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال