اپل هرگونه پلتفرم در مورد کرونا را از اپ استور حذف می کند

اپل اعلام کرده هرگونه بازی که به نام و یا تم ویروس کرونا باشد از اپ استور حذف خواهد شد. اپل پیش از این نیز نشان داده بود که بیماری کرونا را بسیار جدی گرفته است. کلیه کارکنان این شرکت ملزم به دورکاری شده اتد همچنین کلیه اپ استورهای این شرکت حتی در خارج از […]

اپل اعلام کرده هرگونه بازی که به نام و یا تم ویروس کرونا باشد از اپ استور حذف خواهد شد. اپل پیش از این نیز نشان داده بود که بیماری کرونا را بسیار جدی گرفته است. کلیه کارکنان این شرکت ملزم به دورکاری شده اتد همچنین کلیه اپ استورهای این شرکت حتی در خارج از چین نیز تعطیل شده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Cult of Mac، اپل از کلیه توسعه دهندگان خواسته تا هیچ برنامه ای حول موضوع ویروس کرونا به اپ استور ارسال نکنند. همچنین کلیه منابعی که مدعی نشر اطلاعات پزشکی هستند باید منبع موثقی برای اطلاعات خود ارائه دهند. این شرکت نعتقد است کلیه برنامه هایی که به نوعی در مورد ویروس کرونا اطلاعات می دهند باید با سازمان های دولتی و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در ارتباط باشند.

مدیر بخش روابز عمومی اچل می گوید: درصد زیادی از مردم برای دریافت اطلاعات پزشکی به اپ ها مراجعه می کنند. این اپ ها به مردم کمک می کنند تا درک بهتری از نوآوری های پزشکی داشته باشند و بوسیله این اپ ها نیز می توانند مکان هایی را برای درمان در نزدیکی خود پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال