اپل به زودی شارژر دو پورتی با سرعت شارژ ۳۵ وات عرضه خواهد کرد

طبق گزارش های منتشر شده اپل نسخه جدیدی از شارژر USB-C را توسعه می‌دهد که در آن علاوه بر دو پورت از نوع USB-C سرعت شارژ نیز به ۳۵ وات می رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسنادی در وب سایت اپل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت روی یک […]

طبق گزارش های منتشر شده اپل نسخه جدیدی از شارژر USB-C را توسعه می‌دهد که در آن علاوه بر دو پورت از نوع USB-C سرعت شارژ نیز به ۳۵ وات می رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسنادی در وب سایت اپل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت روی یک نسخه جدید از شارژر USB-C دو پورتی کار میکند که توان خروجی آن ۳۵ وات است. البته هنوز زمان رونمایی از این محصول مشخص نشده است. اما پس از انتشار این اسناد از روی وبسایت بلافاصله از روی آن حذف شد.

 البته این اولین بار است که اپل قصد دارد یک شارژر دو پورتی عرضه کند با توجه به سرعت شارژ ۳۵ وات این دستگاه احتمالاً به طور همزمان خواهد توانست چندین آیفون، یک آیفون و یا یک اپل واچ و یا دستگاه های دیگر را نیز شارژ کند.

مینگ چی کو در رابطه با محصول جدید اپل در ماه گذشته اطلاعاتی را در مورد یک شارژر ۳۰ واتی جدید منتشر کرده بود که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می شود. البته این تحلیلگر در معرفی آداپتور جدید اپل به فناوری نیترید گالیوم GaN نیز اشاره کرده بود که هم اکنون در اسناد اپل مشاهده نشده است. شارژرهای GaN به دلیل استفاده از این فناوری کوچکتر بوده به طوری که می توان از طراحی دو پورت و عملکرد سریع تر در آن استفاده کرد. در هر صورت آداپتور جدید اپل بدون کابل USB-C خواهد بود که به صورت جداگانه باید تهیه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال