احتمال رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی اپل پس از تغییر نام سیستم عامل

اپل مدت هاست که روی هدست واقعیت ترکیبی خود کار می کند. اکنون تغییر نام سیستم عامل این هدست ها توسط این شرکت نشان دهنده معرفی احتمالی آن در آینده ای نزدیک است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیرا نام سیستم عامل هدست واقعیت ترکیبی را به xrOS مراحل نهایی تکمیل […]

اپل مدت هاست که روی هدست واقعیت ترکیبی خود کار می کند. اکنون تغییر نام سیستم عامل این هدست ها توسط این شرکت نشان دهنده معرفی احتمالی آن در آینده ای نزدیک است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیرا نام سیستم عامل هدست واقعیت ترکیبی را به xrOS مراحل نهایی تکمیل هدست های واقعیت تکمیلی را پشت سر می گذارد.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار روی پروژه تولید هدست واقعیت ترکیبی است و تغییر نام سیستم عامل این هدست نیز نشان می دهد تا زمان معرفی آن نیز فاصله زیادی نداریم. این محصول از زمان عرضه اپل واچ تاکنون مهمترین محصول جدید این شرکت محسوب میشود.

برخی نیز از معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال آینده بهمراه سیستم عامل و فروشگاه آنلاین اختصاصی خبر داده اند. اپل نام سیستم عامل این هدست ها را نیز به xrOS تغییر داد. این نام به قابلیت های این هدست اشاره می کند که واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را شامل میشود.

اکثر هدست های ساخته شده توسط متا و اچ تی سی تنها روی واقعیت مجازی متمرکز بودند اما هدست اول روی دو فناوری افزوده و مجازی متمرکز است. البته اخیرا متا نیز با معرفی کوئست ۲ هر دو فناوری را پوشش می دهد.

کار روی سیستم عامل اختصاصی هدست توسط اپل از ۷ سال پیش آغاز شد که در ابتدا با نام realityOS شناخته شد. اما اپل اخیرا نام آن را به xrOS تغییر داد. ممکن است این نام تا حدی به اپل در تسلط بر بازار این محصولات کمک کند. همچنین اپل تلاش دارد تا این نام را در ایالات متحده و چندین کشور ثبت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال