اپل در آیپد پرو بعدی از نمایشگر شارژ بی سیم با لوگوی شیشه ای استفاده می کند

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد اپل در آیپد پرو از بدنه ای شیشه ای با استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند. بنابراین برخلاف اعلام بلومبرگ تمام بدنه این آیپد شیشه ای نخواهد بود. این بدنه شیشه ای تنها به لوگوی اپل مربوط است تا بتوان از طریق آن از سیم پیچ شارژر بی سیم استفاده […]

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد اپل در آیپد پرو از بدنه ای شیشه ای با استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند. بنابراین برخلاف اعلام بلومبرگ تمام بدنه این آیپد شیشه ای نخواهد بود. این بدنه شیشه ای تنها به لوگوی اپل مربوط است تا بتوان از طریق آن از سیم پیچ شارژر بی سیم استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از وب سایت 9to5Mac به نظر می‌رسد اپل دیگر روی استفاده از قاب عقب شیشه ای با توجه به کاهش دوام دستگاه کار نخواهد کرد. طبق اسناد مربوط به منابع آگاه این وبسایت گزارش می دهد که اپل تنها در این نمونه از آیپد پرو لوگوی شیشه‌ای خود را بزرگ تر خواهد کرد تا با استفاده از آن امکان استفاده از شارژ بیسیم فراهم شود.

مگ سیف استفاده شده در این نمونه ها نیز مجهز به آهنربای قوی تری است و سرعت شارژ بی سیم بالاتری نیز خواهد داشت. به طوری که این فناوری در آیفون تنها در ۳۰ دقیقه امکان شارژ ۵۰ درصد از ظرفیت باتری را فراهم می‌کند.

البته با توجه به اینکه برخی از دستگاه های ساخته شده اپل نسبت به نمونه‌های اولیه متفاوت هستند. ممکن است نسخه نهایی نیز دارای لوگوی شیشه بزرگتر نباشد. اما وجود طراحی جدید از شارژ بی سیم در آیپد پرو بعدی قطعیت بیشتری دارد. از طرفی خبرنگار بلومبرگ در گزارش اخیر خود از عرضه آیپد پرو جدید در سال ۲۰۲۲ خبر داده بود. اما تاریخ دقیق معرفی دستگاه هنوز مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال