اپل در آیفون های جدید از باتری های بزرگتر استفاده خواهد کرد

طبق گزارشهای منتشر شده اپل قصد دارد در نسل بعدی آیفون، آیپد ها و مک بوک از باتری های بزرگتر استفاده کند. این اقدام نیز تنها با به کارگیری تراشه های باریک تر و ایجاد فضای داخلی بیشتر امکان پذیر خواهد شد. یک منبع آگاه اعلام کرد احتمالاً آیفون های بعدی نیز به تراشه های […]

طبق گزارشهای منتشر شده اپل قصد دارد در نسل بعدی آیفون، آیپد ها و مک بوک از باتری های بزرگتر استفاده کند. این اقدام نیز تنها با به کارگیری تراشه های باریک تر و ایجاد فضای داخلی بیشتر امکان پذیر خواهد شد. یک منبع آگاه اعلام کرد احتمالاً آیفون های بعدی نیز به تراشه های نسل جدید مجهز خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در نسل بعدی محصولات خود از باتری های بزرگتر و تراشه های باریک تر استفاده خواهد کرد. تراشه های جدید محصولات اپل به دلیل استفاده از قطعات غیر فعال یکپارچه بیشتر باریک تر خواهد بود و عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. این تراشه ها جای کمتری نیز اشغال خواهند کرد و به همین دلیل می‌توان در محصولات آینده اپل شاهده باتری های بزرگتری باشیم. استفاده از تراشه های جدید در محصولات مبتنی بر سیستم عامل ios می تواند همکاری تجاری با شرکت های TSMC و  Amkor را افزایش دهد.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده اپل این موضوع را جزو اهداف آینده ی نزدیک خود قرار داده و در تولید انواع آیفون ها و آیپد های نسل جدید از آن استفاده کند. اما هنوز زمان استفاده از این رویکرد محصولات توسط این شرکت مشخص نشده است. اخبار دیگری نیز در مورد افزایش ظرفیت باتری های آیفون ۱۳ منتشر شده که همگی تایید کننده این موضوع هستند. البته امکان افزایش ضخامت دستگاه به دلیل افزایش ظرفیت باتری نیز وجود خواهد داشت. حتی تصاویری هم از نسل بعدی آیفون منتشر شده که چنین موضوع را تایید می کند. اما با توجه به اینکه آیفون های جدید نمایشگر پیشرفته‌تری نیز خواهند داشت بنابراین افزایش ظرفیت باتری امری ضروری تلقی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال