اپل در هدست واقعیت ترکیبی خود از سه نمایشگر استفاده خواهد کرد

یک تحلیل‌گر بازار نمایشگر در تحقیقات خود اعلام کرد احتمالا اپل سه نمایشگر را در هدست واقعیت ترکیبی خود برای عرضه در سال ۲۰۲۲ استفاده می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راس راس یانگ تحلیلگر نمایشگرهای بازار از وجود سه نمایشگر در هدست واقعیت ترکیبی اپل خبر داد. در گزارش‌های منتشر […]

یک تحلیل‌گر بازار نمایشگر در تحقیقات خود اعلام کرد احتمالا اپل سه نمایشگر را در هدست واقعیت ترکیبی خود برای عرضه در سال ۲۰۲۲ استفاده می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راس راس یانگ تحلیلگر نمایشگرهای بازار از وجود سه نمایشگر در هدست واقعیت ترکیبی اپل خبر داد. در گزارش‌های منتشر شده هدست واقعیت ترکیبی اپل پیش از این تنها به دو نمایشگر میکرو OLED سونی مجهز بوده است. البته هنوز مشخص نیست که اضافه شدن نمایشگر  AMOLEDبا چه هدفی در هدست انجام گرفته است. زیرا هدست های کنونی به دلیل تراکم پیکسلی بسیار کم از فناوری امولد استفاده نمیکنند. به نظر می‌رسد اپل از آنها تنها برای دید محیطی وضوح پایین استفاده خواهد کرد.

ازطرفی سونی نمایشگر جدیدی را از نوع 4K و با پشتیبانی از ۴ هزار پیکسل در اینچ معرفی کرده که در هدست های واقعیت مجازی استفاده خواهد شد.  می‌توان در نظر گرفت این نمایشگر به درخواست اپل ساخته شده باشد. با در نظر گرفتن استفاده از این نمایشگر در هدست اپل احتمالاً نمایشگر آن ۱.۴ اینچی مورب خواهد بود.

به گفته یانگ در صورت استفاده از چنین فناوری در هدست اپل احتمالا قیمت آن نیز نسبت به مدل های قبلی افزایش چشمگیری خواهد داشت. اپل قصد دارد نسخه اولیه از این هدست واقعیت ترکیبی را تنها برای کاربران حرفه‌ای عرضه کند. در صورت صحت شایعات ممکن است این محصول جدید در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان عرضه شود و حتی تا اواخر سال جدید نیز خود را به بازار برساند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال