اپل با قابلیت Custom Accessibility Mode به دنبال ساده تر کردن iOS

دومین بتای iOS 16.2 به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت. بنظر می رسد در این نسخه نشانه های از قابلیت Custom Accessibility Mode قرار دارد که کار با iOS را آسان تر خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Custom Accessibility Mode در سیستم عامل iOS به کاربر اجازه […]

دومین بتای iOS 16.2 به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت. بنظر می رسد در این نسخه نشانه های از قابلیت Custom Accessibility Mode قرار دارد که کار با iOS را آسان تر خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Custom Accessibility Mode در سیستم عامل iOS به کاربر اجازه می دهد تا بخش های مختلف حتی رابط کاربری را بصورت دستی تغییر دهد. طبق گزارش منتشر شده توسط 9to5Mac، اپل در وضعیت آزمایش این حالت جدید به نام Clarity است تا با استفاده از آن رابط کاربری آیفون آسان تر شود و یا تغییر کند. در حال حاضر این ویژگی حتی در نسخه بتا نیز وجود ندارد. در حال حاضر رابط کاربری فعلی آیفون برای برخی کاربران کمی پیچیده بنظر می رسد.

این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا براحتی در سیستم حرکت کند. به عنوان مثال با کمک آن امکان تغییر در رابط کاربری و اندازه متن ها وجود دارد. همچنین می توان تعداد اپ های موجود در لاک اسکرین را تغییر داد و یا دسترسی به دکمه های فیزیکی نیز با کمک آن امکانپذیر است.

کلیه تنظیمات می تواند از طریق رمز ورود حفاظت شود. برای فعال کردن و یا غیر فعال کردن آن نیز تنها باید سه بار دکمه پاور فشرده شود. با این قابلیت رابط کاربری اپ ها نیز ساده تر خواهند شد و با شمایلی بزرگتر دیده خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال