با خرید یک آیفون اپل، 50 درصد تخفیف خرید اپل واچ دریافت خواهید کرد

شرکت محبوب و پرطرفدار اپل این روزها دست ‌به ‌کار جالبی زده و طی یک تخفیف گسترده، مشتریانی که برای خرید هر یک از آیفون‌های این شرکت به یکی از نمایندگی‌های فروش اپل در ایالات‌متحده مراجعه نمایند، در ازای خرید هر آیفون مشمول تخفیف 50 درصدی خرید یک ساعت هوشمند اپل خواهند شد. لازم به […]

شرکت محبوب و پرطرفدار اپل این روزها دست ‌به ‌کار جالبی زده و طی یک تخفیف گسترده، مشتریانی که برای خرید هر یک از آیفون‌های این شرکت به یکی از نمایندگی‌های فروش اپل در ایالات‌متحده مراجعه نمایند، در ازای خرید هر آیفون مشمول تخفیف 50 درصدی خرید یک ساعت هوشمند اپل خواهند شد.

لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند دو نسخه اورجینال و اسپرت اپل‌واچ را در هر اندازه و هر مدل بندی که می‌خواهند انتخاب نموده و این تخفیف را از فروشندگان دریافت نمایند. گفتنی است که دو نسخه دیگر ادیشن و هرمس اپل‌واچ‌های این شرکت شامل این تخفیف نمی‌شوند. در هر صورت اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند اپل را در سر داشته‌اید، بدون شک تخفیف 50 درصدی مسئله‌ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که این روند تا پایان ماه جاری میلادی در فروشگاه‌های مطرح کالیفرنیا و ماساچوست ادامه داشته و استفاده از این شرایط در صورت خرید آنلاین نیز مقدور نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال