اپل در سدد خریداری سرویس HERE Map نوکیا

طبق خبر‌های منتشر شده از سایت خبری بلومبرگ، کمپانی اپل در اندیشه خریداری سرویس نقشه شرکت نوکیا با نام HERE بوده و احتمالا، کوپرتینو در رقبات با دیگر خریداران، جایگاه بهتری را برای رسیدن به اهداف خود و رسیدن به سرویس این شرکت پر‌آوازه مهیا کرده است. دیگر مدعیان خرید این سرویس با‌ارزش نوکیا، کمپانی‌های مشهور […]

طبق خبر‌های منتشر شده از سایت خبری بلومبرگ، کمپانی اپل در اندیشه خریداری سرویس نقشه شرکت نوکیا با نام HERE بوده و احتمالا، کوپرتینو در رقبات با دیگر خریداران، جایگاه بهتری را برای رسیدن به اهداف خود و رسیدن به سرویس این شرکت پر‌آوازه مهیا کرده است.

دیگر مدعیان خرید این سرویس با‌ارزش نوکیا، کمپانی‌های مشهور علی‌بابا، آمازون، فیسبوک، بایدو و گروهی از شرکت‌های ماشین‌سازی آلمانی هستند. البته نام بسیاری از شرکت‌ها در این لیست نبوده و بصورت مخفی باقی‌مانده است.

هم اینک کمپانی نوکیا به کمک مشاوران مالی زبده خود در حال بررسی موضوع فروش سرویس نقشه خود بوده و از این رو، این کمپانی فنلاندی مبلغ 3.2 میلیارد دلار را به منظور فروش سرویس خود تقاضا کرده و البته بر طبق تاریخ این مزایده، مناقصه مزبور در پایان هفته بعد منقضی خواهد شد.

اخیرا خبر‌های داخلی کمپانی نوکیا، سر‌‌تیتر بسیاری از خبر‌گزاری‌های مشهور دنیا بوده‌است‌ و چند وقت پیش بود که خبر خریداری شرکت فرانسوی آلکاتل توسط نوکیا به ارزش 15.6 میلیارد یورو، از داغ‌ترین و جذاب‌ترین تیتر‌های خبر‌گذاری‌های بزرگ دنیا بوده و همچنین بازگشت نوکیا به دنیای گوشی‌سازان از دیگر شایعات منتشر شده توسط این رسانه‌ها است.

قرار گرفتن مالکیت سرویس نقشه HERE نوکیا در نزد کمپانی اپل، می‌تواند به بهبود سرویس‌های جغرافیایی این شرکت کمک بسزایی کرده و همچنین به تعداد طرفداران این شرکت بیافزاید. همانطور که اطلاع دارید، از سال 2012، سرویس‌های نقشه فوق‌العاده ارزشمند گوگل (Google Maps)، از دستگاه‌های تولید شده توسط کمپانی اپل جدا شده و تا به امروز کمپانی اپل در سدد خریداری سرویسی مشابه آن است.

با این تفاسیر، بنظر شما، کمپانی اپل با خریداری این سرویس بسیار مجهز، می‌تواند ضعف‌های سیستم عامل خود را در این زمینه جبران کند؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال