اپل اسفندماه امسال از آیفون 4 اینچی و اپل واچ جدید خود رونمایی خواهد کرد

شرکت بزرگ و محبوب اپل قصد دارد تا رویدادی را در اسفندماه سال جاری برگزار نموده و طی آن از نسل دوم ساعت هوشمند خود، اپل واچ، به همراه آیفون 4 اینچی جدید خود که شایعاتی زیادی را تاکنون در رابطه با آن شنیده‌ایم، رونمایی کند. صنعت موبایل امروزه شاهد بزرگ و بزرگ‌تر شدن نمایشگر […]

شرکت بزرگ و محبوب اپل قصد دارد تا رویدادی را در اسفندماه سال جاری برگزار نموده و طی آن از نسل دوم ساعت هوشمند خود، اپل واچ، به همراه آیفون 4 اینچی جدید خود که شایعاتی زیادی را تاکنون در رابطه با آن شنیده‌ایم، رونمایی کند.

صنعت موبایل امروزه شاهد بزرگ و بزرگ‌تر شدن نمایشگر گوشی‌های هوشمند است. بطوریکه صفحه‌نمایش 5 اینچی برای گوشی‌های هوشمند حالا دیگر به یک امر روتین و نرمال تبدیل گشته است.‌ زمانی اپل تصمیم گرفت تا سیاست خود را تغییر داده و آیفون 4.7 اینچی تولید نماید (آیفون 6) که بسیاری از طرفداران و کاربرانش مشتاق این حرکت از سوی شرکت بودند؛ اما در همین میان خیل کثیری از کاربران هم از این اقدام اپل ناامید شدند.

به طبع یک گوشی با نمایشگر 4 اینچی در دست به راحتی جای یم گرفته و با همان یک دست هم می‌شود از آن استفاده کرد بدون اینکه نیاز باشد تا با انگشتانمان ژیمناستیک کار کنیم! گفتنی است اگر اپل طوری مدیریت کند که آیفون 4 اینچی جدیدش موفق شود، احتمالاً شاهد این باشیم که در سال 2016 روند رو به رشد اندازه نمایشگر گوشی‌های هوشمند کمی با افت و سقوط مواجه شده و شاید دوباره شاهد عرضه گوشی‌های کوچک‌تری باشیم.

apple watch

از آیفون 4 اینچی که بگذریم، باید گفت که جزئیات زیادی در مورد نسل دوم اپل واچ در اختیار نیست. برخی از شایعات اذعان کرده‌اند که این نسل از ساعت هوشمند اپل دارای دوربین Facetime بوده و برخی دیگر هم وجود ماژول وای‌فای، سنسورهای سلامتی اضافه و رصد خواب کاربر را روایت کرده‌اند.

انتظار می‌رود که طبق رسم همیشگی در دنیای گجت‌ها، کمی قبل از زمان رونمایی این محصولات اپل، شایعاتی بیشتری هم در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال