اپل نسخه 9.2 سیستم‌عامل iOS را منتشر کرد

پس از عرضه چندین نسخه بتا مخصوص توسعه‌دهندگان در روزهای گذشته، شرکت بزرگ و محبوب اپل سرانجام نسخه نهایی پلتفرم موبایل خود یعنی iOS 9.2 را عرضه کرد. این نسخه که برای به‌روزرسانی دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ این شرکت در راه است، چیزی در حدود 300 مگابایت حجم خواهد داشت؛ البته این حجم […]

پس از عرضه چندین نسخه بتا مخصوص توسعه‌دهندگان در روزهای گذشته، شرکت بزرگ و محبوب اپل سرانجام نسخه نهایی پلتفرم موبایل خود یعنی iOS 9.2 را عرضه کرد. این نسخه که برای به‌روزرسانی دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ این شرکت در راه است، چیزی در حدود 300 مگابایت حجم خواهد داشت؛ البته این حجم ممکن است بسته به دستگاه دریافت کننده آن تفاوت داشته باشد.

Ios 9.2 لیستی طویلی از رفع نواقص و بهبودهای جدید را با خود به ارمغان آورده است که بر همین اساس احتمالاً کاربران گجت‌های اپل هرچه زودتر دست‌به کار شده و دستگاه‌های خود را به‌روزرسانی کنند. در این نسخه تمامی اپلیکیشن‌های اپل موزیک، اخبار، ایمیل و آی‌بوک نیز دستخوش تغییراتی شده و البته دستیار صوتی اپل، سیری هم نیز از این پس از زبان عربی در عربستان سعودی و امارات متحده عربی، پشتیبانی خواهد کرد.

ios 9-2

حالا اپلیکیشن موزیک شما را قادر خواهد ساخت تا هنگام اضافه کردن یک موسیقی به یک لیست پخش، بتوانید لیست پخش جدیدی را اضافه کنید، لیست‌های پخش در صورت اضافه شدن یک موسیقی جدید به صدر جدول بیایند و فعالیت موسیقی شما را هم رصد کرده و به اطلاعتان می‌رساند. همچنین حالا می‌توانید آلبوم‌ها و موسیقی‌های موردنظرتان را از iCloud دانلود کرده و بر اساس شاخص خاصی آن‌ها را مرتب کنید.

در این نسخه، اپلیکیشن‌ اخبار نیز بخش موضوعات برتر (Top Stories) را در کشورهای آمریکا، انگلستان و استرالیا اضافه کرده که می‌توانید اخبار مهم روز را دنبال کنید. در اپلیکیشن ایمیل نیز می‌توان فایل‌های حجیم‌تری را پیوست ایمیل‌ها کرد. اپلیکیشن iBook هم نیز از فناوری لمس سه‌بعدی پشتیبانی کرده و توابع و دستورالعمل‌هایی را بر همین اساس ارائه می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال