جریمه 1.23 میلیون دلاری اپل بخاطر سیاست‌های ضدرقابتی

اپل به عنوان شرکتی که سیاست های ضدرقابتی در پیش گرفته به 1.23 میلیون دلار جریمه محکوم شده است. آژانس رقابتی فرانسه مدی شده که اپل به توزیع کنندگان خود دستور داده تا با ثابت نگه داشتن قیمت های خود، رقابت موجود در بازار را از بین ببرند. به عبارت دیگر بدون تغییرات در قیمت، […]

اپل به عنوان شرکتی که سیاست های ضدرقابتی در پیش گرفته به 1.23 میلیون دلار جریمه محکوم شده است. آژانس رقابتی فرانسه مدی شده که اپل به توزیع کنندگان خود دستور داده تا با ثابت نگه داشتن قیمت های خود، رقابت موجود در بازار را از بین ببرند. به عبارت دیگر بدون تغییرات در قیمت، از رقابت بپرهیزند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Venture Beat، آژانس رقابت شرکت ها در فرانسه با ادعای اینکه اپل به شرکت های Tech Data و Ingram Micro دستور داده تا قیمت ها را ثابت و بازار ضدرقابتی ایجاد کنند، شکایت کرده است. این مبلغ جریمه بالاترین مبلغ در تاریخ این آژانس بوده است. البته این آزانس مدعی شد که این مبلغ جریمه با توجه به بزرگ بودن شرکت اپل محاسبه شده است. این آژانس حتی شرکت های زیرمجموعه اپل را نیز جریمه کرده است.

پیش از این نیز چنین پرونده هایی بین اپل و یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش این شرکت در فرانسه به نام eBizcuss وجود داشت. اپل در اجرای برنامه Premium Reseller در سال 2012 به استفاده از قدرت متهم و این نمایندگی نیز تعطیل شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال