دهمین آیفون اپل قیمتی بیش‌تر از هزار دلار خواهد داشت

اپل تصمیم دارد تا به مناسبت ده سالگی عرضه‌ی گوشی‌های آیفون خود، تغییراتی را در نسخه‌ی بعدی این گوشی‌های دوست‌داشتنی به وجود آورد. براساس اطلاعات منتشر شده، اپل سه گوشی‌هوشمند جدید را در سال آینده معرفی خواهد کرد. گوشی 4.7 و 5.5 اینچی آیفون 7 اس در کنار گوشی گران‌قیمت 5.8 اینچی آیفون 8 منتشر […]

اپل تصمیم دارد تا به مناسبت ده سالگی عرضه‌ی گوشی‌های آیفون خود، تغییراتی را در نسخه‌ی بعدی این گوشی‌های دوست‌داشتنی به وجود آورد. براساس اطلاعات منتشر شده، اپل سه گوشی‌هوشمند جدید را در سال آینده معرفی خواهد کرد. گوشی 4.7 و 5.5 اینچی آیفون 7 اس در کنار گوشی گران‌قیمت 5.8 اینچی آیفون 8 منتشر خواهند شد.

اپل برای این که جشن ده سالگی آیفون‌های خود را باشکوه‌تر برگزار کند، ممکن است حتی نام آیفون جدید را iPhone X بنامد و بر اساس شایعات، این آیفون ممکن است قیمتی بیش از هزار دلار را با خود یدک بکشد. این قیمت، با توجه به این که نسخه‌ی آنلاک آیفون 7 پلاس 979 دلار قیمت‌گذاری شده نباید آن‌چنان کاربران را متعجب کند. پیش از این شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی اپل از پنل OLED منتشر شده بوند و به نظر می‌رسد این شایعات درست بوده‌اند. به همین علت، هزینه‌ی ساخت این پنل‌های نمایشگر دو برابر بیشتر از هزینه‌ی ساخت پنل‌های LCD است. علاوه بر این، گفته‌ می‌شود اپل تصمیم دارد تا دکمه‌ی فیزیکی هوم را به طور کامل در آیفون 8 یا همان آیفون X حذف کند و حسگر اثر انگشت را به درون نمایشگر گوشی انتقال دهد.

شاید یکی دیگر از جذاب‌ترین شایعات منتشر شده در مورد آیفون بعدی اپل، همکاری این شرکت برای به کارگیری تکنولوژی سه بعدی پیشرفته با شرکت   Lumentum باشد. مشخص نیست علت اصلی همکاری اپل با شرکت مذکور به چه منظور باشد اما اپل می‌تواند از این شرکت برای استفاده از دوربین‌های پیشرفته یا واقعیت افزوده استفاده کند. در هر صورت، تا زمان معرفی رسمی آیفون بعدی اپل زمان زیادی باقی مانده و ممکن است طی همین زمان، تصمیم اپل برای استفاده از هر نوع تکنولوژی کاملا عوض شود اما تصمیم ساکنان کوپرتینو هر چه که باشد، قطعا با آیفونی متفاوت نسبت به سال‌های پیشین رو‌به‌رو خواهیم شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال