آداپتور برق ۳۵ واتی اپل مجهز به دو پورت USB-C معرفی شد

اپل از آداپتور برق ۳۵ واتی خود به عنوان شارژر لپ تاپ در کنفرانس WWDC 2022 رونمایی کرد. این شارژر دارای دو پورت USB-C است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل شب گذشته علاوه بر معرفی مک بوک ایر M2 و مک بوک پرو جدید از یک آداپتور 35 واتی نیز برای […]

اپل از آداپتور برق ۳۵ واتی خود به عنوان شارژر لپ تاپ در کنفرانس WWDC 2022 رونمایی کرد. این شارژر دارای دو پورت USB-C است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل شب گذشته علاوه بر معرفی مک بوک ایر M2 و مک بوک پرو جدید از یک آداپتور 35 واتی نیز برای شارژر لپ تاپ ها رونمایی کرده است. این شارژر مجهز به 2 پورت USB-C است که کاربران می توانند علاوه بر استفاده از آن برای لپ تاپ از پورت دیگر برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده کنند.

 به گفته اپل این شارژر جدید تنها در ۲۰ دقیقه میتواند مک بوک ایر ۲۰۲۲ این شرکت را تا ۸۰ درصد شارژ کند. همچنین در صورت استفاده از این شارژر برای آیفون ۱۳ پرومکس نیز امکان شارژ این گوشی با سرعت زیاد وجود دارد. به گفته اپل این آداپتور جدید قرار است همراه با مک بوک ایر ۲۰۲۲ عرضه شود. اما کاربران می‌توانند آن را به صورت جداگانه نیز تهیه کنند. قیمت این آداپتور 35 واتی ۵۹ دلار خواهد بود.

پیش از این نیز اطلاعات مربوط به این شارژر قبل از رونمایی فاش شده بود. در صورتیکه کاربران این شارژر را همراه با مک بوک ایر تهیه کنند از تخفیف 40 درصدی برخوردار خواهند بود و تنها 20 دلار برای آن پرداخت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال