آکادمی توسعه دهندگان اپل در خاورمیانه به طور اختصاصی برای زنان عربستانی افتتاح شد

شهر ریاض عربستان میزبان اولین آکادمی توسعه دهندگان اپل در منطقه خاورمیانه محسوب می شود. این مرکز برای آموزش زنان توسعه دهنده ساخته خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در آکادمی توسعه دهندگان اپل آموزش های لازم درباره برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد. طبق گزارش وب‌سایت […]

شهر ریاض عربستان میزبان اولین آکادمی توسعه دهندگان اپل در منطقه خاورمیانه محسوب می شود. این مرکز برای آموزش زنان توسعه دهنده ساخته خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در آکادمی توسعه دهندگان اپل آموزش های لازم درباره برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد. طبق گزارش وب‌سایت خلیج تایمز  این آکادمی برای زنان عربستانی بین ۲۰ تا ۳۵ سال و با هرگونه سوابق تحصیلی افتتاح شد.

به گفته اپل سالانه ۶۰۰ نفر می‌توانند در این مرکز آموزش ببینند. از جمله برنامه‌های اجرایی در این آکادمی دوره های آشنایی با اصول پایه و یا دوره های پیشرفته ده ماهه آموزشی خواهند بود. در این مرکز مربیان زن نیز وظیفه آموزش را بر عهده خواهند داشت.

سوزان پریسکات، معاون آموزش و بازاریابی اپل در مورد افتتاح این آکادمی می گوید: اپل به دنبال اطمینان این موضوع خواهد بود که همه ابزار و منابع لازم برای رشد و پیشرفت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. به طوری که آنها بتوانند نقشی در اقتصاد اپلیکیشن‌ها داشته و در این تحول سهیم باشند. افتخار داریم که توانسته ایم با قدرت فناوری و نوآوری با هدف ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی رهبران تازه‌ای را تربیت کنیم.

این آکادمی با همکاری دانشگاه شاهزاده نوره و آکادمی طویق و با کمک فدراسیون امنیت سایبری عربستان راه اندازی شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال