تبلیغات اپل در جایگاه های جدید در اپ استور آغاز شد

اپل قصد دارد تبلیغات اپلیکیشن ها را در جایگاه های جدید در اپ استور آغاز کند. طبق ایمیلی که این شرکت برای توسعه دهندگان ارسال کرده است، از این پس تبلیغات اپلیکیشن ها در منوی Today و در قسمت You Might Also Like نمایش داده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

اپل قصد دارد تبلیغات اپلیکیشن ها را در جایگاه های جدید در اپ استور آغاز کند. طبق ایمیلی که این شرکت برای توسعه دهندگان ارسال کرده است، از این پس تبلیغات اپلیکیشن ها در منوی Today و در قسمت You Might Also Like نمایش داده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل جایگزاری تبلیغات در اپ استور را در وبسایت خود اینگونه توضیح داده است: در زبانه Today تبلیغات شما به شکل برجسته تری در صفحه اول فروشگاه نشان داده خواهد شد. بطوری که کاربران در هنگام مراجعه به اپ استور در ابتدا از این محتوا دیدن کنند.

توسعه دهندگان برای نخستین بار می توانند در این زبانه تبلیغات کنند.در حالیکه پیش از این تنها تیم دبیران اپ استور می توانستند اپ های مورد نظر خود را بصورت مجزا نمایش دهند. همچنین امکان تبلیغ اپ های توسعه دهندگان در بخش You Might Also Like وجود خواهد داشت.

فلوریان مولر، یک حقوق دان در توییتر اعلام کرد تبلیغات در قسمت You Might Also Like می تواند همراه با افزایش میزان مالیات انها باشد. زیرا از ین پس توسعه دهندگان برای رقابت با یکدیگر مجبورند این جایگاه ها را خریداری کنند. پیش از این تنها در بخش های مانند نتایج جستجو و یا Suggestions شاهد تبلیغات اپ ها بودیم. اما اکنون گزینه های نمایش تبلیغات اپل افزایش یافته است. تغییر جایگاه تبلیغات در اپ استور حدود دو ماه پیش توسط اپل اطلاع رسانی شده بود. بلومبرگ نیز طی گزارشی در تابستان از افزایش درآمد تبلیغاتی اپل تا سه برابر درآمد فعلی خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال