بخش هوش مصنوعی اپل با استارتاپ WaveOne ادغام میشود

اپل با خرید استارتاپ WaveOne قصد دارد واحد هوش مصنوعی خود را تقویت کند.این استارتاپ در زمینه هوش مصنوعی و استفاده از آن در فشرده سازی محتوای چند رسانه ای فعالیت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با خرید استارتاپ WaveOne قصد دارد بخش هوش مصنوعی خود را تقویت کند. این […]

اپل با خرید استارتاپ WaveOne قصد دارد واحد هوش مصنوعی خود را تقویت کند.این استارتاپ در زمینه هوش مصنوعی و استفاده از آن در فشرده سازی محتوای چند رسانه ای فعالیت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با خرید استارتاپ WaveOne قصد دارد بخش هوش مصنوعی خود را تقویت کند. این شرکت بی سرو صدا خرید این استارتاپ را انجام داده است. هنوز تایید این خبر توسط اپل انجام نشده است. باب استانکوش، مدیرعامل این استارتاپ خبر این اقدام اپل را در لینکدین منتشر کرد. وی اعلام کرد پس از حدود دو سال در نهایت فروش این استارتاپ به اپل نهایی شد. در آغاز این سفر متوجه شدیم تکنولوژی ویدیویی در یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق قادر است باعث ایجاد تغییرات مهم در جهان شود. اپل با درک ظرفیت موجود توانست آن را به مجموعه داشته های خود اضافه کند.

شرکت WaveOne هدف اصلی خود را توسعه نسل بعدی فناوری های فشرده سازی رسانه های دیجیتال می داند. به گفته این شرکت برای پیش با در یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق از راهکارهای سفارشی استفاده شده است. طبق گزارشات منتشر شده یکی از مهمترین ابزارهای توسعه یافته توسط این شرکت ابزار فشرده سازی و خارج کردن از آن با قابلیت استفاده روی شتاب دهنده های هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند است.

از زمان خرید این استارتاپ توسط اپل وبسایت این شرکت آفلاین شد. معمولا پس از خرید هر استارتاپ توسط اپل چنین اتفاقی می افتد. اپل قصد دارد از فناوری های این شرکت به روش های مختلفی در محصولات استفاده کند.‌

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال