پروژه های هوش مصنوعی اپل با یک تیم فوق سری پیش می رود

خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه نشان می دهد اپل روی پروژه های هوش مصنوعی خود به همراه یک تیم فوق سری توسعه دهنده هوش مصنوعی کار می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم سری اپل با نام XDG در واقع زیرمجموعه گروه تجاری فناوری های سخت افزاری این شرکت […]

خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه نشان می دهد اپل روی پروژه های هوش مصنوعی خود به همراه یک تیم فوق سری توسعه دهنده هوش مصنوعی کار می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم سری اپل با نام XDG در واقع زیرمجموعه گروه تجاری فناوری های سخت افزاری این شرکت محسوب میشود. گروهی از مهندسان زبده در آن حضور دارند و وظیفه آنها توسعه فناوری های جدید است. مارک گارمن از بلومبرگ به عنوان افشاگر معروف معتقد است اپل با کمک تیم فنی سری خود در حال توسعه فناوری هوش مصنوعی است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه های هوش مصنوعی در اپل منتشر نشده است. با توجه به اینکه این فناوری در بازار سروصدای زیادی داشته است، احتمالا اپل نیز روی این فناوری تمرکز خواهد کرد.

در حال حاضر تیم XDG در حال کار روی پروژه ای با عنوان پایش قند خون بدون نیاز به سرنگ است. با توجه به اینکه این پروژه برای روی کار آمدن به چندسال زمان نیاز دارد، مهندسان این تیم بطور همزمان روی پروژه های دیگر نیز کار می کنند.

اپل با هدف کار روی ایده های کاملا جدید بودجه هنگفتی را در اختیار این تیم قرار داده و از طریق منابع مختلف نیز به آنها کمک می کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال