هدفون‌های بدون سیم BeatsX اپل 22 بهمن‌ماه معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد  که سرانجام شاهد به پایان رسیدن انتظارها خواهیم بود و هدفون‌های بدون سیم BeatsX اپل از تاریخ 22 بهمن‎ماه به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. از این تاریخ امکان خرید از فروشگاه‎های آنلاین اپل، فروشگاه‎های معتبر و هم‎چنین فروشگاه‎های فیزیکی اپل وجود خواهد داشت. قیمت هدفون‎های BeatsX، معادل 150 دلار خواهد بود. در […]

به نظر می‌رسد  که سرانجام شاهد به پایان رسیدن انتظارها خواهیم بود و هدفون‌های بدون سیم BeatsX اپل از تاریخ 22 بهمن‎ماه به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. از این تاریخ امکان خرید از فروشگاه‎های آنلاین اپل، فروشگاه‎های معتبر و هم‎چنین فروشگاه‎های فیزیکی اپل وجود خواهد داشت. قیمت هدفون‎های BeatsX، معادل 150 دلار خواهد بود.

در ابتدا قرار بود که این هدفون‎ها تنها در دو رنگ‎ سفید و مشکی عرضه شوند ولی ظاهراً چند رنگ جدید نیز یعنی آبی و خاکستری به این خانواده خواهد پیوست. طراحی هدفون‎های بی‎سیم BeatsX را شرکت Beats (که صاحب آن نیز اپل است) برعهده داشته و مهندسان اپل نیز در این پروژه همکاری داشته و چیپ سفارشی W1 اپل را در آن قرار داده‎اند تا برقراری ارتباط این هدفون‎ها با یک آیفون به سادگی روشن کردن آن‎ها و نگه‎داشتن در مجاورت گوشی باشد.

با این‎وجود هدفون‎های BeatsX ضدآب نیستند. عمر باتری گفته می‎شود تا حداکثر 8 ساعت است و به دنبال 5 دقیقه شارژ شما می‎توانید تا دو ساعت از آن‎ها استفاده کنید. البته باید توجه داشته برای این توانایی شارژ بایستی با استفاده از یک کانکتور لایتنینگ صورت گیرد. خبر خوب اینکه حتی اگر آیفون یا مک ندارید، امکان استفاده از BeatsX با سخت‎افزار غیر اپل نیز وجود دارد چون آن‎ها برای اتصال از بلوتوث استفاده می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال