بزرگترین مراسم Unleashed اپل در تاریخ ۲۶ مهر برگزار می شود

اپل اعلام کرد مراسم ویژه‌ای را در ۲۶ مهرماه به عنوان مراسم Unleashed برگزار خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در تاریخ ۱۸ اکتبر از نسل جدید مک بوک پرو و ایرپاد 3 رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل به زودی مراسمی بصورت مجازی در اپل پارک برگزار خواهد کرد. […]

اپل اعلام کرد مراسم ویژه‌ای را در ۲۶ مهرماه به عنوان مراسم Unleashed برگزار خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در تاریخ ۱۸ اکتبر از نسل جدید مک بوک پرو و ایرپاد 3 رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل به زودی مراسمی بصورت مجازی در اپل پارک برگزار خواهد کرد. در این مراسم احتمالا نسل جدید مک بوک پرو و ایرپاد ۳ رونمایی می شود. اپل در هفته های پیش از سری جدید آیفون رونمایی کرده بود. بنابراین مراسم بعدی به معرفی لپ تاپ ها و حتی مک مینی تعلق خواهد داشت.

لپ تاپ های جدید اپل احتمالا در نسخه های ۱۴ و ۱۶ اینچی و نمایشگر عرضه می شوند. از مشخصات اصلی این لپ تاپ ها حاشیه نمایشگر بسیار باریک و استفاده از تراشه های M1X است.

طبق گزارش های منتشر شده لپ‌تاپ‌های جدید اپل به جای پورت USB-C برای شارژ از پورت مگ‌سیف استفاده خواهند کرد. همچنین در این لپ تاپ ها تاچ بار حذف شده و از کلیدهای استاندارد در بالای کیبورد به همراه پورت HDMI و درگاه کارت حافظه استفاده می شود.

اپل علاوه بر مک بوک در این مراسم ایرپاد ۳ را نیز معرفی می کند. این در حالی است که پیش از این بسیاری از کاربران در مراسم معرفی آیفون ۱۳ منتظر رونمایی ایرباد بی سیم اپل بودند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال