مدیر پروژه خودروی خودران “تیتان” اپل، این شرکت را ترک کرد

حتی الن ماسک, مدیرعامل شرکت SpaceX نیز براین باور است که اپل در حال کار بر روی یک خودروی خودران است اما هنوز اپل به طور رسمی شایعات مربوط به خودروی خودران را تایید نکرده است. گفته می‌شود که وظیفه‌ی اجرای این پروژه را Steve Zadesky برعهده داشته و حالا وی قصد دارد تا به زودی اپل […]

حتی الن ماسک, مدیرعامل شرکت SpaceX نیز براین باور است که اپل در حال کار بر روی یک خودروی خودران است اما هنوز اپل به طور رسمی شایعات مربوط به خودروی خودران را تایید نکرده است. گفته می‌شود که وظیفه‌ی اجرای این پروژه را Steve Zadesky برعهده داشته و حالا وی قصد دارد تا به زودی اپل را بعد از 16 سال ترک کند.

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده از مجله‌ی Wall Street Journal، مدیریت تیم مربوط به ساخت خودروی خودران اپل را Steve Zadesky برعهده داشته و حالا به خاطر مسائل شخصی وی قصد دارد به زودی اپل را ترک کند. او از 16 سال پیش تاکنون برای اپل کار می‌کرده و از دو سال پیش نیز در تیم خودروی اپل مشغول به فعالیت بوده است. فعلا Steve Zadesky در اپل مشغول به کار است و زمان ترک کردن اپل توسط این شخص هنوز مشخص نیست.

همان‌طور که گفتیم استیو به علت مسائل شخصی قصد دارد اپل را ترک کند و عمل‌کرد وی در اپل هیچ تاثیری بر خروج او نداشته است. نه اپل و نه استیو این خبر را تایید نکرده‌اند و هیچ‌کدام از این دو در مورد ترک استیو خبری را منتشر نکرده‌اند.

استیو قبل از اینکه وارد بخش خودروی اپل شود بر روی محصولات آیفون و آیپد اپل کار می‌کرد. گفته می‌شود اپل زمان مشخصی را برای تحویل خودروی خودران خود به تیم استیو تایین کرده بوده که این تیم تمام کردن این پروژه را در زمان مشخص شده‌ی اپل غیر ممکن دانسته‌ است.همین مسائل و  به علت مشکلاتی که در بخش خودروی اپل به وجود آمده استیو قصد دارد این شرکت را ترک کند. علاوه‌بر‌این اپل هنوز هدف خاصی را از پروژه‌ی تایتن خود تایین نکرده و مشخص نیست هدف این غول آمریکایی از وارد شدن به بخش خودرو‌های خودران چه بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال