برنامه هواشناسی Dark Sky اپل برای همیشه غیرفعال شد

اپل روز گذشته برای همیشه برنامه هواشناسی Dark Sky را غیر فعال کرد. از ماه سپتامبر نیز این برنامه دیگر در اپ استور قرار نداشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال گذشته اپلیکیشن Dark Sky خریداری شد و ویژگی های آن در برنامه هواشناسی آیفون ها، آیپد و مک استفاده شد. […]

اپل روز گذشته برای همیشه برنامه هواشناسی Dark Sky را غیر فعال کرد. از ماه سپتامبر نیز این برنامه دیگر در اپ استور قرار نداشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال گذشته اپلیکیشن Dark Sky خریداری شد و ویژگی های آن در برنامه هواشناسی آیفون ها، آیپد و مک استفاده شد. حدود یک ماه پیش اپل داده هایی را از یک سند مربوط به استفاده کاربران از Dark Sky و همچنین اپلیکیشن Weather منتشر کرد.

اپل با کمک این داده ها اعلام کرد از این پس برنامه Wheather می تواند برخی پیش بینی ها مانند ساعت های بعدی بارش، پیش بینی ساعتی برای ده روز آینده و نمایش نقشه های راداری را برای آب و هوای سخت ارائه کند.

از طرفی کاربران برای استفاده از قابلیت های مربوط به Dark Sky در برنامه Weather باید برخی شرایط را داشته باشند. به عنوان مثال به سیستم عامل iOS16 یا IPadOS16 و یا macOS Venture نیاز است. برخی شرایط دیگر نیز وجود دارد که تنها در بعضی کشورها ارائه میشود.

اپل اعلام کرد به جای API مربوط به برنامه Dark Sky قصد دارد از WheatherKit API استفاده کند. در نهایت این شرکت اعلام کرد داده های Dark Sky در برنامه Tempo در دسترس است و در صورت داشتن شرایط امکان دریافت آن از اپ استور وجود دارد. البته بخشی از قابلیت های آن مانند پیش بینی بارش ساعتی در دسترس قرار ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال